“Bli kjent”? Nei takk; ikke nå…

 

Det er noen måneder siden jeg endret profilen på “Elitesingles” til “inaktiv”.

Det vil si at de nærmest daglige “presentasjonene” av nye menn uteblir. Jeg blir heller ikke “presentert” for noen nye.

Det er kun “gamle kjente” som har tilgang til profilen min…

…og omvendt.

 

I dag fikk jeg en melding. (Jeg ser det på e-posten min, så jeg trenger ikke gå inn på siden).

Det var fra en som tidligere har sendt meg en “Smiley”.

Denne gangen skrev han noen ord. Jeg svarte at profilen min står på “inaktiv”, og at jeg ikke ønsker å innlede kontakt med noen nå. 

 

Han virket helt ok ut fra det han skrev og ut fra profilbildet…

 

Men…

…dette var enda en bekreftelse på at jeg ikke er “der”…

 

Jeg har rett og slett ikke lyst på noen ny “Bli kjent” – runde.

Det må i så fall være hvis det plutselig skulle dukke opp en i “Det virkelige Livet”…

…altså utenfor nettdating-sfæren.

 

Nylig leste jeg noe om dette:

At når man var aktivt “på leit” så var man allerede på ville veier!

Jeg tror så absolutt at det er mye sant i det, for det blir gjerne noe litt krampaktig og kunstig ut av en sånn setting!

 

Det viktigste er at jeg har det godt med meg sjøl…

Det vil si:

At jeg ikke leter etter noen som skal gjøre tilværelsen min “komplett”.

 

Jeg er i en fase der jeg ønsker å gjøre praktiske endringer i tilværelsen…

… men ikke noe er helt konkret ennå.

 

I en slik fase er det ikke lett å involvere seg så tett med noen, for da mister man fort fokuset på de grepene man trenger å gjøre for sin egen del.

 

En eventuell partner dukker opp når jeg minst venter det…

…tror jeg.

 

Og jeg venter ikke…

Det andre ting som føles viktigere nå!

 

 

Nylig var jeg i Sandvika hos Fay (Female Leadership) og Øystein(mannen hennes).

Jeg hadde nemlig bestilt en dag med dataveiledning og “foto-session” hos dem.

 

Det var en “super-dag” med mye moro!

 

Dette bildet er ikke ett av dem jeg ble ALLER mest fornøyd med…

…men det illustrerer hvilken “mannfolk – modus” jeg er i for tida:

 

Nokså avventende og svært lite “på hogget”…

 

16 kommentarer

Siste innlegg