Takk for kommentarer/Konkrete planer om blogger – treff?

 

Takk for kommentarene jeg har fått på de siste innleggene jeg har lagt ut!

Jeg leser dem alle, og setter pris på dem, for jeg synes det er koselig å både å få og å gi tilbakemeldinger…

Så er det slik for de fleste av oss at vi må gjøre prioriteringer.

Når jeg har fridager, har jeg som regel god tid til å lese og kommentere.

De dagene det er mer tettpakket program, så er det den biten med å svare på kommentarer som blir lavest prioritert!

Men…jeg setter veldig pris på den kontakten jeg har med bloggvennene; både det å møtes “Live” og å “Snakkes” her inne.

 

Frodith og jeg møttes jo her om dagen! (For TREDJE gang, faktisk!)

Vi skrev blogg-innlegg om det i etterkant begge to.

Her er innlegget til Frodith (som jeg ble varm og glad inni meg av å lese!)

 

Dansende Karidansen <3

 

Ser av kommentarene at flere har nevnt at de kan tenke seg å komme på et “Blogger – treff”.

Håper vi får det til! (DET gjør vi –  hvis vi virkelig VIL!)

Utenom jobb-helgene mine (Og diverse “Kvinnekurs” i ny og ne) er jeg fri som fuglen…

…og klar som ett egg til å møte gamle og nye bloggvenner i vår/sommer!

 

Kanskje vi skal satse på å møtes i Oslo en lørdag i mai eller juni??

 

Det skjer jo mye i hovedstaden, så kanskje vi kan kombinere blogger – treffet med å dra på noe “Kulturelt” sammen?

Kanskje får vi ikke til å samle så mange om gangen…

… men det går jo an å arrangere flere treff!

 

Det blir ikke noe av det hvis vi ikke setter i gang og legger konkrete planer!

 

Hei hei!! Karidansen (med jakka på snei) vil gjerne treffe deg!

 

 

 

12 kommentarer
    1. Hei hei og god morgen 🙂
      Ja man må planlegge og så må man bare ta en bestemmelse 🙂 For noen passer det og for andre ikke 🙂
      Jeg skal til Oslo muligens månedskiftet juli/august…………… men jeg kan ta en snartur i løpet av juni også muligens 🙂
      Jeg vet jeg har litt travelt program i mai med revmatikerforbundet og kursing 🙂
      Spennende!!
      Ønsker deg en super dag, karidansen !

    2. god morgen.Ja noen ganger må en prioritere,noen dager er det så mange innlegg att jeg iallefall ikke rekker å lese alle hver dag,men sånn må det være.
      Bloggtreff hadde vært kjekt ja,om jeg får det til i mai juni er heller tvilsomt ,jeg skal ha en fotopperasjon,i Volda har sykehuset sagt mai,juni så i går søkte legen min til Ålesund i håp om att dei har til før :=) men vi får se om ting passer når noe helt konkret er bestemt

    3. Ja det er ikke alltid like enkelt og få kommentert og følge opp bloggen alltid…kjenner til det…Jeg ville gjerne ha vært med på bloggtreff..men sånn som det har blitt med denne “morkne” kroppen, så orker den ikke det…MEN den kan jo plutselig blir super god!! og DA vil jeg gjerne treffe mange! Så..vi får se…Men alltid like hyggelig å lese om disse bloggtreffene!

    4. fruensvilje.blogg .no: Om du ikke får det til nå, så kan det bli senere. Ikke noe er fast bestemt – Frodith og jeg snakket litt om det da vi møttes! 😀

    5. Etdiktomdagen: Vil veldig gjerne treffe deg. Vi får det til – før eller senere. Det går jo an å sette opp flere datoer, så flere får muligheten! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg