Rød julekjole!

 

Det er mange år siden jeg hadde en rød julekjole…….

 

I år hadde jeg tenkt å bruke denne som julekjole :


Jeg har bra med sommerkjoler.

Et par av dem kan passere som helårskjoler, men de er ermeløse, så da må jeg ha ei cardigan – jakke over. (Je er litt frøsin tå meg, serru!)

 

Men………

……så fant jeg DENNE på nettet!

 

 

Det er alltid en viss risiko ved å kjøpe på nett…………..

……….. og noen bomkjøp har jeg så absolutt gjort gjennom tidene!

 

Alt ser liksom så fint ut på de unge, smekre modellene……..

……… og så er jeg så naiv og urealistisk………

……….at jeg tror at JEG skal bli like smukk………….

……….bare jeg får på meg det samme plagget…..

 

Denne var laget i et elastisk stoff, så det eneste jeg kunne bomme litt på……..

……..var i grunnen fargen.

(Det er ikke alltid helt samsvar mellom fargen på bildene og den virkelige fargen på stoffet!)

 

Jeg ble veldig fornøyd da jeg fikk den på! 

 

Så…….

……….nå kan jeg veksle mellom rød og grønn kjole i jula!

 

Disse kjolene er ikke utpreget “Juleballkjoler”, så de kan fint brukes i hele vintersesongen. Begge er dessuten laget av en type stoff som gjør at de tar opp liten plass, og er enkle å pakke ned i en koffert.

Det synes jeg er et stort pluss!

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg