NÅ kjæm Kara tel å stå i Kø, nå!!

 

I og me’ at je glømte å melde meg ut tur “Elitesingles”…..

……….slik at je må betala førre ett år tel……..

……… tenkte je at je fekk gjøra det bæste ut tå det……..

 

Så da fann je ut at je sku’ oppdatere profilbilde’ mitt………

 

Det gikk itte HELT bra, kan du si……..

 

 

Førr je klarte å få tel å legga inn……

 

 

DÆTTA bilde’ som profilbilde……

 

Je hadde det inne på profilen som ” Attåt – Tullebilde”……

 

……….men det er litt forskjell på DET……………

……….og på at det er det FØRSTE bildet kara får i fleisen………

……….når det kjæm opp forslag på “Passende Kvinnfolk”.

 

 

Je skjønte itte å’ det var je hadde gjort førr no’ gæli…….

………men samma å mye je trøkte og sto ti’………

………så fekk je det itte bort att!

 

 

Det endte me’ at je fekk……….

…….krampelatter…….

 

Je vrei meg i stresslessen………

……og lo så je……

 

 

….SKREK!!

 

 

Førr……..

……..det er så………

 

……..TYPISK meg å få tel no’ slikt!!

 

 

Men ……..

……..OM det sku’ væra en…….

……..som får lyst tel å ta kontakt me’ meg…….

……..tel tross førr at je har et slikt profilbilde’………

 

……..så er det i all’fall en kar som er humoristisk anlagt…….

……..en som trulig itte tar seg sjøl så frykt’li høytidl’li!

 

 

I morra skar je på datakurs…..

 

DET er sikkert lurt og nyttig……

 

……..men je vet itte om je vil spørja lærer’n…………..

……..om å hjelpe meg me’…….

 

 

……..å oppdatere profilen min på “Elitesingles!”

 

 

 

18 kommentarer
    1. Ikke umulig du får “draget” med det bildet… ser jo at du har glimt i øyet..:)) Litt datakunnskaper kan man trenge noen og enhver… Fin kveld til deg <3

    2. Ha, ha, ja du vil i fall tiltrekke deg noen med humoren i orden da…..:)
      La det stå en stund da og se hva som skjer. Kanskje det var en mening….:)

    3. Hehehe 😀 Det er det herligste profilbildet jeg har sett på lenge <3 Det kan jo hende at du får flere interesserte nå, menn som skjønner at det er humor, og som kanskje deler humoren din 😀 Dette blir spennende å følge med på.
      Synd at du glemte å avslutte medlemskapet, og at du er bundet opp til et helt år. Men kanskje det er meningen....kanskje noe kommer til å skje nå? 😉

    4. Hahaha..ja det var tøft bildet! og får du noen treff der..så er det et grepa mannfolk! Lykke til på datakurs og retting av profil!

    5. Unnskyld at jeg ler, men er det ikke typisk da. Men som du sier, en mann med humør ville kontakte deg!!!!!! Lykke til med datakurs, og ja spør om hjelp der.

    6. frodith: Jeg spurte ikke, men tøyset med det. Nå er det i orden forresten. Det var bare treghet i systemet for å få lastet opp det bildet jeg VILLE bruke! 😉

    7. annebe: Ha-ha – ho ser itte helt go’ ut ho dama der. Bildet er fra da jeg spilte “Spissnåsågræv” i en bygderevy for noen år siden! Ja, jeg syntes det var moro på datakurs!! 😀

    8. maiken: Det ordnet seg av seg sjøl. Var tydeligvis bare de nye bildet som måtte “Til Godkjenning” før det ble synlig. Vet ikke hvor mange som rakk å se Hespetreet, men det gjør ikke noe om det var noen som så det mens det var profilbilde! 😉

    9. Eva: “Stygga” forsvant av seg sjøl da det nye bildet var klart for godkjenning. I alle fall var det på plass av seg sjøl da jeg sjekket i går. Ja, kanskje er det en mening med at jeg fortsatt skal være på denne siden? 😉

    10. natheless: Slapp å spørre om det fordi det ordnet seg av seg sjøl da det nye bildet var “klart”. Ja, en mann med mye humor hadde kanskje kontaktet meg! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg