Endelig ble det Mannfolk på Karidansen!

 

Ja, detta har je venta på så leeeeenge!!

 

Jeg måtte altså til……..

 

………Stavanger…………

 

………for å treffe på ham!

Det ble kjærlighet………….

 

 

…….NESTEN ved første blikk……..

 

 

 

 

Litt av en BARSKING, ser du vel??

 

 

HÆÆÆÆÆÆ???

 

Hørte jeg : “Litt grå og kjedelig……” ????

 

Bare vent til du får se ……..

 

 

 

…….HELHETEN!!

 

 

 

Jeg møtte nemlig på…………

……ikke bare EN mann……..

 

 

……men et helt HAREM av tøffinger……

 

 

De nærmest ROPTE til meg alle sammen……..

 

 

“Ta meg, ta meg!”

 

 

Og jeg???

 

Jeg KUNNE jo ikke annet………

……..for jeg ble jo helt……..

 

……..henført!!

 

 

Men……..

……det står jo (som kjent) nesten ALLTID……

 

 

……en kvinne bak……

 

 

Karin Helland stilte ut egne produkter på høstmesse i Stavanger.

 

Her er visittkortet hennes!

 

 

Går du inn her : 

KarinsDesign

 

……….så kan du se mer av det hun lager!

 

 

(Innlegget er ikke sponset)

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg