Fargerik veggpynt, stol – leken…………………….. ………og HEISann og hoppsann!

 

 

Da Eva og jeg var i Stavanger i går……

…… kom vi over en fargerik, flott vegg. 

 

Denne veggen liver opp i bybildet!

 

En blir jo i godt humør av slikt!!

Jeg kunne ikke huske at dekoren var der sist jeg var med Eva til Stavanger for snart to år siden.

Eva hadde heller ikke lagt merke til den før.

 

 

I Sandnes sentrum er STORE, fargerike stoler en del av dekoren i bybildet!

 

Her poserer Eva ved “Den Grønne Stolen”.

 

Jeg lurte på om hun kunne sette seg i den……..

……. men det var så vått i setet………..

……..at det hadde hatt sin pris, for å si det slik…….

 

 

 

I dag var det sol……

Det var fortsatt vått i stolsetene rundt omkring, men jeg satte meg på en plastpose, så jeg slapp en ny runde med våte klær……

 

(Se dusj- innlegget jeg skrev på formiddagen.)

 

Litt småjente – følelse i det å sitte i en rosa stol og dingle med bena!

 

 

Litt heisskrekk har jeg……

……..men på et kjøpesenter i Sandnes var det en glassheis……

 

Jeg har hatt lyst til å prøve å kjøre en sånn, men har aldri fått med meg noen på det!

 

Da jeg la fram ønsket for Eva, var hun ikke vond å be.

Hun var til og med villig til å traske opp tre trapper……

…….for at Karidansen skulle få oppfylt ønsket om å kjøre glassheis……

…….helt fra toppen!!!

 

 

Her står Eva mens vi venter på at vi skal få heisen for oss sjøl……..

 

“Tjihihiiiiii!!” DEN følelsen…..når man gjør noe som man aldri har prøvd før….

(Selfie INNE i heisen!)

 

Eva : “Det står ein i etasjen onna (under) som skal være med!”

 

Best å advare………

……… når man merker at medpassasjeren er i ferd med……..

……….å “ta litt av”!

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg