Trå Trøye?

 

Nei ….ikke akkurat DET da……

 

…….men jeg er veldig glad i Kari TRAA-klær…….

…….sjøl om de er bikkjende dyre !

 

Jeg passer stort sett på når det er salg. Når det er 25-50% prisavslag, så begynner det å nærme seg en pris som er ok.

Jeg har hatt ett ullundertøy – sett i et par år, og nå har jeg kjøpt ett til!

Deilig som “kosedress” om kvelden også!

 

 

Dette er den nye trøya!

 

Buksa som hører til er i samme mønster, men den har ikke kommet seg til Coopen på Ilseng (postmottaket) ennå!

(Derfor har den heller ikke kommet seg til “kopen” som står her og gliser så lækkert til sitt eget speilbilde!)

Trøya kan godt brukes som vanlig genser til Olabukse (eller annen bukse) også!

Fine farger –  og behagelig å ha på seg!

 

 

(Om du skulle lure : Nei, jeg har ingen gullkantet sponsoravtale med min navnesøster!!)

 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg