Et herlig avbrekk i hverdagen…….

 

 

Det har jeg nettopp hatt!

 

Jeg har jo allerede fortalt om nøkkelkort- forviklingene……

Det stoppet jo ikke der……

…….for nøkkelkortet skulle jo også brukes for å få heisen i gang……

 

Jeg skal ikke gå i detaljer om dette…….

…..men for å gjøre en lang historie (nøkkel)kort…….

…..så måtte de ansatte ved hotellet trå til et par ganger ……..

…..fordi det var noen personer i heisen……….

…..som verken kom seg opp eller ned …….

…..eller UT for den saks skyld!!

 

 

På impuls dro vi til Nationaltheateret i går kveld……..

…..og jammen fikk vi billetter til “Reisen til Julestjernen”.

 

I restauranten før forestillinga……

(Ikke ofte jeg drikker vin på sånne steder. Pleier heller å ta et glass “medbragt” på hotellrommet……

…….. men i blant skal man jo være litt “Flotters”.)

 

 

Under applausen…….

 

En vakker forestilling – nydelig kostymer og flotte kulisser.

Det var mange barn på scenen.

De imponerte –  både med sang og dans!

 

Noen ganger ble publikum invitert med i handlingen.

 

Bak meg satt det en liten tass. 

Han ropte høyt for å “Informere” de “Dumme, intetanende skuespillerne” :

 

“Det er en MÅKE! Det er UGLAAAAAAA!”

 

SÅ høyt ropte han faktisk…….

…….at Karidansen måtte putte en finger inn i det ene øret……

…….for å få dempet ned lyden litt!

 

 

 

På turen ned til togstasjonen, stakk vi innom HER :

 

 

Det var nesten bare kvinnelige kunder der inne……..

…….og felles for oss alle, var at latteren satt løst…….

 

Kanskje er det fordi vi har lett for å være litt……..

 

…….FLAUE for å gå på “Sånne steder”?
 

Men……… jeg følte meg ikke særlig flau! 

 

Sex er vel en naturlig ting – enten man er alene………….

…….eller i et forhold??

 

 

Viktig med god gli(d)……………..

 

Kjempesøt butikk – ansatt….. med verdens fineste smilehull!!

 

 

På toget hjem ventet en liten overraskelse…………

“Neste stasjon er……………

 

……..Asker!”

 

………lød det over høyttaleren rett etter at vi dro fra Oslo S.

 

DET er jo litt dumt da, når man ER i Oslo……..

…….. og skal til Stange og Hamar!!

 

Men……..

…… heldigvis var det bare “Teknisk feil” – og at dataen lå litt etter skjema!

 

Blide “Jintutter” på tur hemmatt!

 

 

12 kommentarer
    1. Ikke enkelt med nøkler som ikke er slik en er vant med..men alt ordner seg jo på et vis :)) Så ut som du /dere kosa dere med teater, vin og kondomer..hehe..
      Jeg hadde dratt forbi Asker om jeg skulle hjem fra Oslo..men godt dere ikke var på vei i feil retning da… <3

    2. annebe: Jeg kjøpte ikke så mange kondomer akkurat, for det er det ikke behov for ! Jeg har jo ingen kjæreste, og OM jeg hadde hatt det så hadde det heller ikke vært behov for kondom – for DET risiko – toget har nok gått! I alle fall “graviditetsrisiko-toget”! 😉 Ja, Asker er det best å droppe om en skal fra Oslo til Stange/Hamar! 😉

    3. Innholdsrike dager. Du er jammen bra på det når du har tid!
      Den heisen hadde jeg virkelig ikke tatt, da fikk det heller bli trappen….
      Koselig jintuttbilde!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg