Slike Nymotens “Nøkler”, altså!!!

 

Det er itte BÆRE……….

 

……..å komma i frå Bygde-Norge ……..

……..og skulle ta seg fram i Tigerstaden…….

……..nærmere bestæmt……

……..på Thon Hotel…..

……..MIDT i sentrum tel og me’!!

 

Je fekk utdelt nøkkelkort i ressepsjon’……

 

Fin dekkorasjon i ressepsjon’ , forresten……

 

Sjølsagt har je brukt slike kort før……

…..men da har det vøri et slags høl ve’ hanken på døra inn tel hotellrommet…..

…..som je har stappe korte’ neri…..

 

Det var det ITTE her…….

 

Når’n akkurat har kjørt seks etasjer me heis…….

…….og har litt heisskrekk……

…….så har’n itte lyst på en tur tel me’ det samma……

…….bære førr å dumme seg ut…….

…….så da prøver’n i det lengste å finna ut tå ting sjøl……..

 

“Her var det i allfall et høl”………..

 

……….. tenkte Karidansen……

 

Så var det slik da……

…….at je hadde me’ meg noen som syntes dætta var litt moro…….

…….så da vart je forevige mens je prøvde å dytte nøkkelkorte’ inn i……..

 

 

…… lampa……

 

 

Omsider fant vi ut tå det……..

……..så nå sitt vi i senga på hotellrommet……

……..og gliser øss omtrent skakke…..

 

……..og gler øss tel neste post på programmet!!

 

 

 

12 kommentarer
    1. Hehe, ja det et så mange varianter av diverse at det er ikke alltid så greit å vite. Samboeren stappa kortet oppi der kvitteringen skrives ut på bensinstasjonspumpa, og måtte ha hjelp fra de inne på stasjonen til å få det ut (litt demontering måtte til). Jeg lurer rett som det er på hva jeg skal gjøre, på ukjente steder.

    2. Hahaha…ja det så sikker lurt ut…hihih..men skjønner deg godt..er så mye rare saker de finner på…jeg har gått i resepsjonen i utlandet jeg..fordi det ikke var strøm i leiligheten..og da var det jo bare å sette dette kortet ned i en boks ved sidna døra..hvordan skulle jeg vite det…hihihih..kos deg!

    3. Hihi, er så enig! Det der nøkkelgreiene er et studium. Takk til prinsessa som var med mor på tur til Oslo forrige helg – ho skjønner jo ALT med en gang….. 🙂

    4. frodith: Hadde vært kjempekoselig, men har reisefølge og vi skal dra sammen tilbake om et par timer. 🙂 Tar trolig en Oslotur igjen før jul, sjøl om det antagelig ikke blir overnatting!

    5. Jeg bor ikke på hotell veldig ofte, og sist gang jeg gjorde det var det et høl å putte nøkkelkortet i… Hadde jeg kommet til en dør uten, ville jeg hatt store problemer jeg å 😆

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg