Norges Barnsligste 54 – Åring……?

 

Karidansen sitter på toget på vei hjem fra Trondheim.

 

Toget er et lite somletog…….

……som stopper på alle små og store stasjoner på veien nedover……

 

Det er søndag kveld, og slutten på høstferien for mange studenter……

Det er noen avskjeder å se rundt omkring…….

 

 

På ett av stoppestedene står et ungt par og kysser iherdig…..

 

Hun river seg løs…..

……..går mot toget…

……..for så å snu og gå tilbake……..

 

Det blir en ny, INTENS kysse – runde………..

……..før hun MÅ gå på toget.


Igjen på perrongen står den unge beileren…….

 

Han har på seg ei grå joggebukse…….

 

……..og man trenger ikke være VELDIG observant for å se…….

 

……..at han har kost seg skikkelig med den kyssinga!!!

 

Han putter hendene dypt ned i joggebukselommene……..

……….og tar noen heftige runder med “lommetennis”………

………uten at DET ser ut til å ha noen beroligende effekt…….

…….. på det som er innafor joggebuksa……

 

DA krysser han bena  – ganske så brått og bestemt……..

Det ser nesten ut til at han gjør et forsøk……

……..på å “Kverke” den Kåte Kameraten “Der nede”…….

 

Den unge mannen er lykkelig uvitende om en ting :

 

At en av Norges barnsligste 54-åringer er passasjer på toget…..

……og at hun har fått med seg hele scenarioet!!

 

Nå sliter 54-åringen skikkelig!

Hun prøver å kvele latterhikstene som presser på…….

……så hun “Knapt kan anda”!

 

Hun kan jo ikke godt forklare sidemannen hva det er som er så morsomt…….

…….kan hun vel??

 

Voksne, vettuge damer…….

……får jo ikke krampelatter av sånt…..???

 

 

 

Av naturlige årsaker kunne jeg ikke fotografere “De Elskende”

 

 

 

Jeg fant derfor ut at jeg heller fikk ha på meg dugelig med leppestift…….

…….og lage heftig “kyssetrut – avtrykk” på et ark……

…….for å illustrere dagens UFORGLEMMELIGE opplevelse…..!!

 

11 kommentarer
    1. Nemmen i alle dager,,, Det der er ingen spøk skal jeg si deg ! Her står gutten bokstavelig talt helt maktesløs ovenfor all urettferdighet som kanaliseres ut i en blindvei uten retur rett. Stakkars gutt,,, 😛

    2. He-he 😀 Men jammen er han heldig som har det sånn 😀 Verre om han ikke har det sånn 😀 Ikke sikkert det var mange andre enn den koselige 54-åringen som så han 😀

    3. Ja stakkars gutt…godt han ikke vet…at du satt og så på hele senariet..hihihi..Det kan ikke være lett for disse ungguttene..Godt de ikke vet alt!

    4. Hehe…jeg kan se deg for meg der på toget, med latteren som er i ferd med å boble ut 😀
      Du er jammen observant. Jeg tror ikke jeg ville lagt merke til det der jeg. Ville sett kyssingen, men hadde ikke kommet på å titte lenger ned 😉

    5. hehe det er ikke lett å vinne mot det rovdyr som angreper deg når du forventer det minst :)))) det var en utfordrende situasjon for ham tror jeg :)))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg