I Natt jag Drømde…..

 

…….något som jag ALDRIG drømd førut…….”

(Jeg har fortsatt ikke lært meg å lage “Tøddler” og “aksanger” via et tastatur – derfor må jeg skrive “svorsk” når jeg skal skrive svensk!)

 

 

Oppi….

…..DENNE senga drømmes det mye rart….

 

….det kan jeg love!

 

Det meste av drømminga foregår jo mens jeg sover…….

….men det hender seg at det blir litt DAGDRØMMING under dyna i ei sen kveldsstund……..

(Neida….jeg tenker ikke HOVEDSAKELIG på “sånn” drømming! Jeg har jo bare ei 90 cm bred seng, (som ikke er min en gang) Om jeg hadde fått besøk av et mannebein, så hadde vi vært nødt til å like hverandre MER enn godt for å ha holdt ut ei hel natt oppi den!)

 

 

Da jeg var på Arthur Findlay college, hadde jeg en VELDIG sterk drøm.

Den medførte at jeg sendte ei melding til en person jeg er glad i.

Jeg hadde ikke møtt vedkommende på ei god stund.

Kort etter oppholdet på Arthur Findlay møtte jeg denne personen.

 

Jeg fikk en god klem og et :

“Jeg er veldig glad i deg!”  – nesten akkurat slik som det var i drømmen!!

 

 

Som regel er jeg ikke sanndrømt…….

……..og i natt drømte jeg noe som jeg er rimelig sikker på at IKKE blir virkelig!

(Skjønt – man skal aldri si aldri!)

 

Det var nemlig en kar som hadde fattet en voldsom interesse for meg!!

 

Og……….

………det var ikke akkurat HVEM SOM HELST heller!!

 

Det var nemlig DENNE karen :

 

 

Den britiske skuespilleren Jim Broadbent! 

(Han har deltatt i mange filmer. Av de seneste kan jeg nevne : “Bridget Jones Baby”(Han spilte faren) “Brooklyn” (Prest) og “The Sense of an Ending” som gikk på kino i vår.)

 

Han er en kjempedyktig skuespiller med en fin utstråling…….

…… og en utrolig mimikk!

 

Men altså……

Da den godeste Mr. Broadbent begynte å kurtisere meg så det holdt….

……og viste meg at han hadde redd opp ei dobbeltseng til oss…..

…..samtidig som om han i ord og handling tydelig viste……..

…..at han ønsket at Karidansen skulle være………

 

…..”Kvinnen i resten av hans liv!”……

 

……DA fikk Karidansen kalde føtter!!

“Åssen i alle daer skar je komma meg ut tur dætta, da?”

 

Visst har jeg sansen for Mr. Broadbent!

Jeg synes han er kjekk på en litt pussig måte! 

(Jeg har egentlig en dragning mot for sånne “Originaler”, sjøl om jeg i grunnen aldri har vært sammen med en sånn type!)

 

Men altså……

Mr Broadbent KJENNER meg jo ikke…….

……….og JEG kjenner HAM kun ut fra filmlerretet!!

 

Dessuten :

MER enn hentydninger om sengekos og ekteskap……

……..ved første møte……..

……..DET synes jeg blir LITT drøyt!

 

 

Lurer på hvordan han hadde fått øynene opp for meg?

 

Kunne det ha vært via……..

 

 

 

 

……BLOGGEN???

 

 

 

10 kommentarer
    1. Hahaha…ja du skal de det…at han har lest bloggen din ja..Herlig med sånne drømmer..jeg husker sjeldent drømmen min.Husker når jeg våkner på natten..men ikke når jeg våkner til morgenen igjen..

    2. Rart hva man kan drømme ja.. det handler vel mye om hva vi er “opptatt” av i tankene.. Kan være hyggelig med en fin drøm, og ekkelt om den er mer skremmende..
      Ikke hørt om han skuespilleren, men har vel sett ham kanskje.. litt original kan ha sin sjarm det.. men som du nevner må de ha litt utsråling..og ikke gå for fort frem..hehe..

    3. Ha, ha, du er morsom.
      Men jeg tror folk flest er mer sanndrømt enn de vet om…..
      Han du drømte om ville nok jeg ha forbundet med en skrekkfilm…..:)
      Jeg tror jeg satser på Hugh Grant, i drømme hvertfall….:)
      Håper du drømmer noe fint i natt også, husk å kjenne på FØLELSEN når du våkner, selv om du ikke husker….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg