Når det har gått litt for mye i ett……..

 

I sommer har jeg bare hatt ei og ei halv uke ferie. 

Da jeg HADDE ferie, dro jeg til England på Arthur Findlay College.

Veldig utbytterikt, men ikke så veldig avslappende!

 

Jeg har vært på to morsomme og intense kurshelger den siste måneden.

Forrige uke hadde jeg seks vakter, og det ble flere timer overtid…..

 

Jeg søkte på ekstravakter nå i helga, men dem fikk jeg ikke……

 

Det var bra!!

 

For : Jeg er egentlig…….

…….DØNN SLITEN!!!

 

Rett etter siste kurshelg ble jeg forkjølet for andre gang på en måned, og nå er jeg ganske tett i hodet.

(Stutt – tenkt og Trång i Nøtta er je støtt – men nå er je tett i nasan å!)

 

Normalt er jeg kanskje forkjølet en gang i året, så dette er nok et tegn på at immunforsvaret er litt dårlig akkurat nå.

 

Jeg har fått kommentarer som :

“Nå må du spise så du ikke blir tynnere – du er dradd i maska!”

 

Så…………….

…………denne helga skal jeg ha ei “Tasse-helg”…….

Ei “Gjøre nesten ingenting” – helg!

 

Mål får være mål………..

……..akkurat nå………

 

Jeg gjorde noe morsomt i går kveld, sammen med ei venninne.

(DET jeg gjorde da, var faktisk også et “mål”!)

 

Resultatet kommer jeg trolig til å legge ut på bloggen snart….

 

Ellers finner jeg på litt tull og tøys for meg sjøl også……..

 

For eksempel…………..

………..å lage mange ansiktsuttrykk foran baderomsspeilet!!

 

Litt SKEPTISK, kanskje………?

 

Ganske OVERLEGEN….i grunnen…….

 

GEIPETRYNE!!!

 

STRIKS! (“MEG kødder du itte me’, asså!”)

 

STÆLKEN GUNDERSEN -tryne!!! 

 

BLINGSE – GURI!!! (“MEG kan du kødde me’!”)

 

Åsså litt slik derre HUGGUSKAKK og FLØRTENDE….lissom……

(SLIK gjør a’ Kari…….

…..når a’ skar prøve å sjå litt DEILIG ut!!)

 

Barnslig, sa du??

 

NOE må’n da finna på!!

 

 

 

14 kommentarer
    1. Hahaha…ja..du vet å leke deg….BRA for du skal ikke jobbe så mye at du blir utslitt…Flotte og morsomme bilder!! ha en god helg!

    2. Man trenger dager der det skjer minst mulig ….men fint med nye og spennende opplevelser også..er vel et utrykk som heter.. “for mye og for lite” ingen av de er opptimale… :))
      Gøyale og fine selfier er ikke barnslig…bare uskyldig moro.. og det er jo noe man trenger mye av :)))

    3. Barnslig skal en være inn i mellom……om ikke blir det da for kjedelig. Og heldigvis går det godt an med underholdning når en har seg sjøl og et speil.
      Men – det er viktig å ta vare på seg sjøl. Og en “tasse-helg” hørtes aldeles ut som en svært god plan. Og så må du ha god bedring 🙂 <3.

    4. Ja,noe må man finne på. Herlig bildeserie. Høres klokt ut med en Tasse-helg. Tror jeg tar det jeg også. Godt å hvile litt etter masse akrivitet. Nyt helga! Det siste innlegget ditt med rappingen, virker ikke?????

    5. Den siste tida når jeg har vært forkjøla, etter hjernhinnebetennelsen og sikkert har vært dratt og sliten i trynet pga sykdom, så er jeg kun dratt i ansiktet..kroppen fylles fint ut med sjokolade og annet… 😀 Morsomme bilder da 🙂

    6. frodith: Det er det som er litt dumt – at det er “trynet” som får det når vi som er blitt “Godt Voksne” går ned i vekt! Jeg er ok i skrotten også nå, trenger bare litt mer trening for å bli fastere i grevinnehenget! 😉

    7. du trengte å skape et valg for oss lesere, hvilket av bilde er best :))
      men kanskje jeg kan bli først å gi mitt valg for bildet nummer 5 :))

    8. Ha, ha, stilige speilfjes….:) Men likte best det siste jeg da….
      Tenker det var godt med en tasse-helg. Velfortjent etter mange vakter!

    9. maiken: Takk! Ja, det var veldig godt med “Tasse – helg!” Nå har jeg langfri! Da blir det ikke bare tassing – men å gjøre ting jeg har utsatt å ordne opp i av mangel på tid og overskudd! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg