Om å ta noen “Vedlikeholdsgrep”….

 

Etter at jeg overdro garden min (og flyttet) for ett og et halvt år siden, har jeg ikke tatt i mot massasjekunder.

 

I huset, der jeg bodde før, hadde jeg nemlig innredet et eget rom til “virksomheten” min.

Det var ikke noe jeg drev med i stor utstrekning;  det var mest på hobbybasis…….

…….og jeg trivdes veldig godt med det.

 

Her jeg bor nå, har jeg ikke mulighet til å innrede et eget rom til massasje.

Jeg har jo bare ett soverom.

 

“Jeg skal gi minst en massasje og en Reading pr måned i tida framover!”

 

DETTE var ett av målene mine da jeg var ferdig med den første Fordypnings – helga hos Anne Brenneng i august.

For : Det er jo litt synd å la kunnskapene og ferdighetene ligge HELT i dvale…….

Derfor fant jeg ut at det var på tide å ta noen “Vedlikeholdsgrep”.

(I dobbel forstand).

 

Nå er jeg i ferd med å bli en del av et nytt kvinne – nettverk; både i Fordypningsgruppa og på “Female Mastery” hos Fay Skandsen.

Det er et par tre stykker av oss som er med i begge gruppene!

 

Når jeg da ønsker å få “trent litt på gamle kunster” – ja da henvender jeg meg til kvinnenettverket mitt – og så kan vi gjøre noen “bytter” hvis vi vil.

 

 

I kveld har jeg fått praktisert både Reading og massasje igjen!

 

 

Rart å “rigge opp” benken igjen………

 

Stua fungerer greit som massasjerom den, så lenge jeg bare tar i mot damer som jeg kjenner til!

Fremmede mannfolk får ikke adgang her – det blir litt for privat synes jeg!

Dessuten gjør jeg det ikke for annet enn for å “Være i energien” en gang i blant!

I tillegg hadde vi jo veldig mye å skravle om da – i og med at vi står i mye av det samme.

Da kan vi “backe” hverandre på flere vis!!

 

Kjempetrivelig……

 

…….og en litt annerledes “Venninne-kveld”!

 

15 kommentarer
    1. skulle gjerne vært ei av dine venninner som fikk masasje hi hi ,kan tenke meg att det ble en hyggelig kveld for dere begge to,ja det kan være lurt å vedlikeholde det du har kunskap på :)) og hvem hvet en vakker dag har du kanskje et sted å være så du slipper å ha benken på stua di

    2. fruensvilje: Er du i distriktet en gang, så kan det jo bli ei råd med det! Ja, jeg drømmer jo om dette vesle huset da, men HVOR og HVORDAN vet jeg ennå ikke! 🙂

    3. Jeg tror rett og slett jeg må reise på besøk til deg igjen snart 😉 For det så godt ut det der. Husker godt den siste massasjen jeg fikk i dette livet, det var på Rhodos 🙂 Det er jo to år siden nå.
      Men jeg er enig med deg i det, det er greit å holde vedlike det man har lært. Ellers kan det alt for fort gå i glemmeboken 🙂

    4. Eva: Ja, da kan du bli en del av “Det Månedlige”, da Eva!! Ha ha – nå var je morosam!! 😉 Hadde vært koselig å møtes igjen. Jeg har flere dager sammenhengende fri hver tredje uke. Dessuten fri fredag, lørdag og søndag den andre frihelga mi ; så det er absolutt muligheter! 😉

    5. Så godt å kunne sette av tid til å gjøre det som føles viktig for en selv – og spesielt godt når man faktisk ved det kan gjøre noe for andre samtidig. Kunnskap har lett for å forvitre, litt etter litt, om den ikke holdes i hevd og utvikles litt fra tid til annen. Kos deg med venninner, massasje og reading. Jeg er helt sikker på at både du og dine venninner vil ha godt av det 🙂

    6. Så herlig da 🙂
      Koselig å være i gang med det en liker å holde på med. Massasje er nydelig å få <3 Jeg fikk hel kropps massasje nå da vi var på Alcudia. Nytelse. Det gjør godt for kropp og sjel.
      Veldig bra at du er i en slik gruppe - og dere kan bytte 🙂 Godt å være i gang 😀
      Ønsker deg en flotters dag!

    7. Misunn misunn. Var heldig og fikk massasje hver uke for noen år siden, da ei var under utdanning og hadde bla. meg til “prøvekanin”. Det var helt fantastisk. Nå er jeg innom ei venninne på Otta, som bedriver Rosenterapibehandkling, hver sommer når vi er på Dansefestivalen 🙂

    8. GTduA: Det er veldig godt å få massasje. Fint å være prøvekanin. Det var jeg også her om dagen. Ei ungjente som skulle øve, og da stilte jeg rygg og skuldre til disposisjon selvfølgelig! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg