Crazy Kursdeltager….?

 

Det var ei som nylig skrev i kommentarfeltet………

……at når hun hørte ordet “Kurs”……

……DA tenkte hun på MEG!!

 

Ha-ha…skjønner den!

 

Og……..

….nå har det seg slik at jeg ikke klarte å dy meg……

 

Jeg bare MÅ bli med videre på kursene til Fay til neste år….

 

 

 

Fay kan kunsten å dekorere – og gjøre det vakkert rundt seg!!

 

I år heter kursene hennes : “Female Mastery”.

 

Neste år har kursene fått et litt annet navn – nemlig : 

 “Female Leadership”.

 

Her er jeg sammen med Gudinna som står i gangen hos Fay.

(Jeg har glemt hva gudinna heter –  tror det er Shanti!)

 

Disse kursene  – kombinert med Fordypningskursene og coachingen til Anne Brenneng – tror jeg er GULL verdt for meg!! 

 

Hos Fay er det mye lekenhet og moro. Det er det på mange måter OGSÅ hos Anne, men ellers er opplegget er ganske så ulikt!

 

Karidansen som “kurtisane”.

 

Det var en av oppgavene vi fikk bryne oss på i dag…

……..nemlig å flørte som fy foran alle de andre kursdeltagerne!

Jeg prøvde å innbille meg at jeg satt foran en gjeng med mannfolk som jeg skulle gjøre inntrykk på (Sjøl om jeg ABSOLUTT ikke har for vane å holde på slik foran en kar….)

Når en får på seg boa, ligger på ei rosa seng og spiser jordbær(og agurk) da kan en innbille seg det meste!!!

SÅ : Hurra for “rekvisittene”. Da blir det litt mindre FLAUT!! Det blir nesten så man KOSER seg litt i “rollen” altså!

 

 

Nå er det opp til meg hva jeg vil får ut av “Videregående”!

 

Det blir ikke noe “Elitesingles” på meg til neste år.

Når medlemskapet der går ut i desember….

……så er det over og ut!

(Jeg har knapt nok vært inne der de siste månedene!)

 

Skal det komme en ny mann inn i livet mitt, så får jeg treffe ham på andre arenaer.

 

Grubling over manglende mannfolktekke er tidkrevende……..

Jeg blir nok sett på som både kranglevoren og kravstor…..

…….og det kan det godt være at jeg er!!

(Men jeg har funnet meg i mye skit oppigjennom også!)

 

Jeg har garantert forbedringspotensiale når det gjelder væremåte og uttrykksform, men jeg er jammen i meg OGSÅ en kreativ kvinne med mye empati og varme!

(Syns je sjøl når je tenkjer rikti’ væl ætter!)!)

(Jeg VET at jeg definitivt kan være et Satans Sært og Fandenivoldsk Fruentimmer! Jeg er faktisk litt stolt av DEN sida mi også jeg, for det har vært en viktig del av det å komme seg på bena igjen!)

 

Måtte bare ta en “Selfie” til på rommet i dette antrekket….

…. for SE så fint det passer inn i omgivelsene!!

 

10 kommentarer
    1. Hei!
      Herlige bilder altså 🙂 Karidansen-kurtisane 😀 Tommelen opp. Og jeg er enig med deg, at elitesinels…………..det får gå sine egne veger. Jeg er ikke inne der lenger og må bare betale ut medlemsskapet…………….jeg ønsker å la det skje på naturlig vis om det skulle skje noe hehehehehe man vet jo aldri 🙂

    2. Så bra du koser deg på kurs..og vi alle kan vel være litt å hanskes med innimellom..DET hører med i å være et sterkt menneske..ikke en nikkedukke som sier ja og ja og ja…Så stå på…Det er en mann til deg der ute..som passer perfekt! og som ikke leter etter feil og mangler…men tar en som en er… flotte bilder av deg!

    3. Wow, skulle nesten tro du hadde kledd deg etter rommet sånn som det matchet! Stilig! Og det var bildet i sjeselongen og. Tror sånne kurs er både viktig og riktig jeg. Skulle gjerne meldt meg på noe jeg og. Fikk teste et boot-camp kurs , 1 time i uken i 7 uker. Der var SÅ bra! Og du, nå har jeg fått ny e-post-følger på bloggen, men du må nok melde deg inn på nytt hvis du er interessert. 🙂

    4. Min matgale verden: Ja, disse kursene er veldig godt “påfyll” og jeg ønsker å bruke det til å komme videre med å få ideer og realisere drømmene mine. Ja, jeg synes jo at du har en egen snert i innleggene dine, så jeg vil melde meg på igjen! 🙂

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk! Så må JEG også bli flinkere til å la være å kritisere og lete etter feil og mangler, for en får jo gjerne tilbake det en sender ut…men DET er ikke så lett å se da!! 😉

    6. stavangerinmyheart: Ja, litt tøffe tak er det, men det er ingens “skyld”. Livet bry jo på utfordringer, og innimellom er det en vanskelig balansegang i det å finne ut hva som blir riktig. Jeg vakler mellom det jeg har lyst til og som jeg (i alle fall innimellom tror jeg ønsker) og det som er realistisk! 🙂

    7. Etdiktomdagen: Takk! Nei, konseptet med datingsider har jeg fått nok av. Jeg orker ikke noen ny “Bli kjent” – periode og “Smilefjes”. Det finnes bedre måter å bli kjent på, men akkurat nå orker jeg ikke å gjøre noe aktivt for å finne noen. Det får bli når tida er moden – om JEG noen gang blir moden! 😉

    8. He, he, det var bare godt ment og gode tanker…..:)
      Ordentlig fint bilde av deg som kurtisane!
      Jeg tror ikke på at du er hverken kranglevoren eller kravstor, og ønsker du et forhold synes jeg du skal fortsette å jobbe for det. Jeg har sagt det før, jeg hadde prøvd Match igjen….Tenker litt på det selv i noen sekunder av og til, men jeg har det litt for travelt med å jobbe og være med familien min, så jeg vet ikke helt enda…..

    9. maiken: Takk! Det blir ingen datingside på meg igjen. Tror jeg er ferdig med det for godt. Jeg får eventuelt treffe dem “Live”. Har blitt litt kjent med en trivelig kar. Vi er på “Venne-nivå” og verken han eller jeg har det travelt på noen måte. Så får vi se. Det er godt å bare la det være vennskap ei stund og se det an litt – for mange har det så vanvittig travelt med å etablere et forhold – med samboerskap og full pakke – og det takler jeg fryktelig dårlig! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg