Slik derre helt vanlig “Flatskjerm – telefon”?

 

Jeg innser at jeg har noen “Tekniske Hull”!

 

Det har kommet seg VELDIG etter at jeg begynte å blogge…….

…..men jeg har definitivt et STORT forbedringspotensiale!

 

 

Da jeg var i England, spurte bloggvenninne (også UTENOM bloggen – venninne) “Lillasjel” (alias Mariann Sæther Tokle) meg om jeg hadde…………..

……..Iphone??

 

Det var DA jeg ble litt sånn usikker på hva jeg skulle svare……

 

…….så jeg HELGARDERTE jeg da…….

…….TRODDE jeg i alle fall:

 

“Det er bære en slik derre helt vanlig “FLATSKJERM – TELEFON”!

 

DA falt haka til Mariann mange hakk nedover, og øynene hennes ble vidåpne…….

“No vart e SJOKKERT, Kari!”

 

DA skjønte jeg at jeg hadde “avgitt feil svar”, sjøl om jeg trodde at jeg hadde HELGARDERT!!

 

 

 

Anne Brenneng har laget en egen Facebookgruppe for oss damene i Fordypningsgruppa….

Nå legger de andre damene ut nusselige, små videosnutter med hyggelige hilsener…..

 

 

Men……………

………..det er EI som IKKE gjør det……

 

For hun vet nemlig ikke HVORDAN hun skal gjøre det.

(De gangene jeg har lagt ut videosnutter på bloggen min, så er det yngste sønn som har hjulpet meg – og han har bare gjort det UTEN å lære meg triksene!!)

 

 

Men: Slik skal det IKKE fortsette!

 

Jeg SKAL få noen til å lære meg kunsten, og det skal ikke gå så lang tid heller……

For neimen om jeg vil fortsette med å være ei “Akterutseilt Landkrabbe” på dette feltet!!!

 

 

Lurer du på hva dette er?

 

Du tror kanskje at det er ei toalettmappe?

 

Nei……..

…… for tenk……

 

…….at det er det IKKE!!

 

Det er ei “FLATSKJERM – TELEFONVESKE”, nemlig!!!

 

Oppi den oppbevarer jeg “Flatskjerm – telefonen” min……..

…….når den ligger oppi ryggsekkveska mi…………

…….sammen med alle de andre Grunnleggende Nødvendighetene mine her i livet…….

 

Jeg hadde tenkt å ta et bilde av telefonen….

……….men det ble litt for avansert…..

……… i og med at det er “Flatskjerm – telefonen” jeg bruker som fotoapparat.

 

 

Du ser DEN, ikke sant?

 

I alle fall hvis du er like smart som…….

 

 

…..MEG!!!!

 

 

14 kommentarer
    1. Haaha så bra! Nei, alle kan ikke være like opptatt av tekniske vidunder…. heldigvis for det! Mange gode klemmer og stå på <3 og jepp.... jeg ser'n 🙂

    2. he he he du er god du :)) klart du kan ikke ta bilde av telefonen når telefonen er fotoapparatet hi hi den ser eg.Tror vi to er like på det med telefon,jeg kan ingenting,ringe og sende sms så er denne damen fornøgde hi hi

    3. Hehe, du må da få med at jeg lo så jeg nesten revnet, ikke bare over flatskjermen men over det forbausede ansiktet ditt i det du funderte på svaret. Jeg ler enda jeg, enda så seriøs jeg er, hihi.

    4. Margrethe: Takk! Flott, Margrethe – skal vi vurdere å søke om medlemskap i MENSA – klubben? Jeg har tidligere vært medlem i “MENSEN-klubben”, men det medlemskapet er visst i ferd med å gå ut på dato – og jeg får nok ingen fornyelse heller! 😉

    5. Nei. Har skiftet “innredning” på bloggen og mistet litt på veien, bl.annet dere som abonnerte på e-post 🙁 Og jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det “på” igjen, hehe

    6. fruensvilje: Flinke gutter er gull verdt, men jeg synes det er godt å vite at jeg ikke er opprådd nå som jeg ikke har tilgang på de flinke gutta lenger! Så – jeg må finne noen som kan lære meg triksene! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg