Ikke akkurat grevling i taket, men…….

 

I dag har jeg beveget meg ut i sivilisasjonen igjen……

Jeg har nemlig vært en tur på REMA i Ottestad og handlet……

 

Da jeg skulle kjøre ut fra parkeringsplassen, møtte jeg på et par i en bil…..

De stoppet da de kom opp på siden av bilen min……

Jeg lurte på om det kunne være noen kjente?

 

Men…..så begynte mannen å peke over hodet på meg…..

DA ante det meg……………..

…….at ikke alle varene var på plass inne i bilen……

 

Jeg nikket, mimet et “Takk”,  og stoppet Passaten…….

 

Når man har vært befengt med en nese som de siste dagene har avgitt store mengder biologisk materiale…….

 

………….så blir det behov for påfyll av både dorull og tørkerull……

 

Når man legger noe på taket på bilen mens man løfter inn bæreposene………………

……DA kan det fort bli slik!

(Bildet er IKKE rekonstruert; jeg tenkte blogginnlegg FØR jeg hadde stoppet bilen!)

 

Det er jammen bra at man møter på observante folk som gidder å BRY seg!!

 

 

 

21 kommentarer

Siste innlegg