Om å Nyte å være Sjuk…..

 

Det GÅR faktisk an, altså………..

Akkurat nå nyyyyyter jeg det i fulle drag……

 

I går morges våknet jeg med DEN halsen….

Det er ganske typisk etter ei uke med masse inntrykk……….

…….lange dager…….

…….og på toppen av det hele:

Flyreise!!

 

Jeg var på jobb i går kveld, men det tettet seg til mer og mer, så jeg fikk skaffet vikar på dagvakta jeg skulle ha hatt i dag….

Utpå formiddagen i bestemte jeg meg for å si fra meg kveldsvakta i morgen – i stedet for å “Se det an” og hangle seg av gårde….

 

Jeg har vært i skålen og hentet en IKEA-bag med ved. Vanligvis er jo det “Blåbær”. 

Nå begynte pumpa å gå som et uvær bare av den vesle anstrengelsen, og jeg havnet i stresslessen igjen ganske fort.

Man får jo god tid til å skrive blogginnlegg når det blir slik, da!

 

Bryllupet til helga er en medvirkende årsak til at jeg ikke vil tøye strikken.

Fryktelig kjett om jeg skulle bli liggende den dagen bare fordi jeg ikke ville lytte til en hanglete skrott….

Så nå tar jeg livet ganske så med ro…….

…..med verdens beste samvittighet……


Det er egentlig ikke så ille å være LITT sjuk i blant………

……..for man vet jo at man trolig er ganske pigg igjen i løpet av et par dager!!

 

Det er bare å kaste inn håndkledet og la verden gå sin skjeve gang…..

Fyre i ovnen, ta seg en varm dusj………

…………..eller sitte i go’stolen og slurpe kaffe……….

 

Dakal mei, asså………..(men itte så aller verst likkevæl eggent’li!!)

 

Sjølsagt har jeg en baktanke med dette innlegget :


Jeg regner jo med at det vanker noen medfølende kommentarer!

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg