“Det høres jævla fint ut!”

 

Jeg måtte le litt i dag…….

Dattera mi hadde nemlig kommet med en litt spesiell oppdatering på facebook :

 

Liten oppdatering her da ☺ 
Jeg har i løpet av den siste uka flyttet fra hybelen min på…….. og bor nå i ………..

Jeg har også gått fra å bo alene til å bli samboer. Dette er både veldig rart og veldig fint på en gang ☺ Det er rart fordi de siste fem årene har jeg bodd i kjeller, men nå bor jeg i femte etasje, og det er fint fordi jeg bor med kjæresten min ❤ Trenger jeg å si at jeg har det veldig bra? Neh, det sier seg selv 

 

Jeg var jo klar over at hun skulle flytte, og at hun skulle flytte sammen med kjæresten…….

……..men jeg syntes det var en litt morsom måte å “Kringkaste” det på……

 

Morsom syntes jeg også en av kommentarene under var :

En av teaterinstruktørene hennes fra tida i ungdomsteateret hadde kommentert :
 

“Det høres jævla fint ut!”

 

Når jeg vet hvem den dama er, så er det jo ikke vanskelig å skjønne at det ligger ganske mye humor og varme bak!!

 

Her er frøkna seks år……

 

Nå fyller hun snart 25……… 

Til helga gifter storebror (27) seg……

 

Når jeg har fått så “gamle” unger………….

 

………. så må det jo bety at jeg begynner å bli ganske “Voksen”?

 

 

8 kommentarer
    1. JA den var fin…hihih…Ja vi begynner å bli “voksne” det var en fin måte å si det på..

    2. Så koselig for dattera da! Og en fin måte å fortelle det til alle på….. ja, vi begynner visst å bli voksne – både du og jeg…. føles fortsatt som jeg er 19… men når en er snart 23 og en er snart 20, da må det vel hjelpe på mora au! 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er jo ikke noe gæern’t i å være “Gammel” heller, men da tenker jeg mer 80 år +. (Den grensa har jo forskjøvet seg ettersom jeg har blitt eldre!) 😉

    4. kan jeg også tilsette en ting som skal sikkert bli bedre nå ? det er utsikten som skal sikkert bli bedre nå fra femte etasje enn som har vært fra kjelleren :))))
      btw, så søt bildet av dattera di 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg