Let’s talk about………..LOVE!

 

Jeg må jo nesten ha engelsk overskrift nå som jeg befinner meg i Storbritannia!

Etter litt tekniske problemer og mye frustrasjon (for å si det pent) fungerer nå det meste……

……..og det er praktisk mulig å få til et blogginnlegg!

 

Reisa i går ble langdrug.

Først måtte vi sitte i flyet i nesten en time etter landing, fordi det ikke var personell til å ta i mot oss på flyplassen.

Så ble det over en times venting på bagasjen……..

 

Mens vi sto der i ankomsthallen, fikk Karidansen se noe som gjorde at hun heeeelt glemte at hun var svett, trøtt og lei :

 

Har du sett???

 

Denne mannen sto og masserte ryggen til partneren hele tida mens vi sto der……

Foran på magen hadde den spinkle jenta en solid kul. Den vordende mor syntes sikkert at det var godt med ei kjærlig hand bakpå korsryggen der hun sto……

Innimellom bøyde Bamsemumsen seg ned og kysset henne ; vekselvis på håret, kinnet og i nakken……

Hele fyren oste av omtanke, beskytterinstinkt og omsorg!!

 

Ingen av dem merket at de ble snikfotografert…….

….av ei som ble så henført av synet at hun bare MÅTTE forevige dem!!

 

Jeg skal betro dere en ting :

Her på Arthur Findlay College blomstrer også en fersk forelskelse…………….

 

Nå trodde du kanskje at det var Karidansen som hadde blitt truffet av Amors Piler? 

Men …..nei, hun har ikke det…….

 

DET har derimot en av de unge kvinnene i den norske gruppen….

I løpet av under ett døgn har hun blitt så begeistret for en kjekkas av en nederlender……

……at hun …………

…..TINDRER!

 

Jeg så at hun hadde et spesielt lys i øynene under frokosten i dag…..

 

Ved middagen forsto jeg  hvorfor, for da hadde vi plutselig fått en kar ved bordet, gitt!!!

Av naturlige årsaker har jeg ikke noe bilde av turtelduene, for SÅ lite diskret kan man ikke være at man legger ut sånt på nettet!


Men det er koselig å se på nyforelskede mennesker.

De får et eget “Lys” rundt seg, og gleden og energien smitter over på omverdenen!!

Om dette bare er et “Blaff” på grunn av de spesielle omgivelsene (og hele atmosfæren her) vites ikke, men det spiller ingen rolle! 

De skal uansett bare NYTE det HER og NÅ!!!

 

 

Jeg gikk en tur i parken og knipset bilder i en av pausene i formiddag.

Ganske så romantiske omgivelser da…..

 

 

15 kommentarer
    1. Så koselig! og ja..det ER koselig å se noen som virkelig tar vare på hverandre! love!!

    2. Ja her var det mye romanse på en gang, såpass at det rykker i eggstokkene på en annen stakkar. Ikke at det hjelper noe, knis! Det er kjedelig når man må stå å vente på det ene og det andre når man er ute og reiser. Kos deg videre med oppholdet :o))

    3. Så spennende. Ja det kan plutselig si pang, hvor amors piler treffer, nei det er ikke godt å vite 🙂 Ønsker deg et spennende opphold videre.

    4. Åhh….dette var et herlig innlegg å lese <3 <3
      Jeg fikk en godfølelse. Det er noe eget med kjærligheten. Og å bevitne den, som du gjorde med det paret på flyplassen, det er jo helt fantastisk <3
      Sånt gjør godt, og gir positive impulser, helt klart 😀
      Kjekt å lese fra turen din, og vakre og romantiske omgivelser har du såvisst 🙂 Kos deg masse <3

    5. Eva: Tusen takk, Eva. Ja, det er koselig å se andres lykke. Jeg blir ikke misunnelig – bare glad inni meg, og så håper jeg det blir til det beste for dem! 😀

    6. hehe så fin 😉
      kanskje du vil finne også en romantisk fyr som skal passe på deg, på same måten som den fyren her 🙂 du aldri vet hvilke hemmeligheter gjemmer et gammelt slott 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg