“Nå drit je snart ti hele Englandstur’n!”

 

Akkurat DET var det jeg ropte ut her i sted!

 

Jeg får ikke til å printe ut flybillettene mine!!

 

Det står at skriveren er frakoblet, men jeg har i alle fall IKKE koblet den i fra!

SÅ dum er jeg tross alt ikke!

 

Nå står alt litt på hue her. Jeg har hatt tett med vakter i det siste, og har ikke hatt tid til å tenke så mye på turen.

Hvorfor i HULESTE prioriterte jeg ikke å sjekke om jeg fikk ut de dumme billettene før??

 

Åååååååå! 

 

Jeg VET at dette problemet er en BITTELITEN FLUELORT sammenlignet med mye annet som skjer.

Det er ABSOLUTT ikke noe å stresse seg opp for.

Men det er liksom så……..

 

……..TYPISK MEG!!!

 

Når man er litt sliten og har reisefeber og ALT……….

…..da blir plutselig de små bagatellene litt uoverkommelige!

Jeg får lyst til å si som far min pleide å si, når alt gikk på tverke :


“HÆLVETTES DRIT!!”

 

Jeg SKAL finne en løsning, men jeg laster ikke ned en ENESTE app for å få tak i de billettene!

Apper er skumle saker, så sånt begir jeg meg ikke ut på!!

 

Passet har jeg da funnet fram i alle fall!!

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg