Du som legger igjen “rare” kommentarer i kommentarfeltet mitt……… midt på natta…..

 

….du kan i grunnen bare slutte med det…….

 

Det KAN virke som om du sliter noe veldig…….

……..og det er jo leit…….

For : “Det er vondt å itte ha det godt!”  (Sitat : Ludvig i Flåklypa)

 

Om det er DET som tilfelle , så sletter jeg kommentaren din for å beskytte deg mot deg sjøl……..

Om du gjør det for å få oppmerksomhet rundt bloggen din……

……så skjer akkurat det samme.

Faktisk så blir ikke kommentaren din publisert………uansett!

 

Dessuten ……….

……..går jeg IKKE inn på bloggen din heller….

Du får ingen “sidevisninger” av å legge igjen noe uforståelig, merksnodig viss-vass her……..

 

Så –  hva oppnår du med det, egentlig???

 

Jeg får ikke hindret deg i å legge igjen sånne kommentarer, men så lenge jeg må godkjenne kommentaren din før den blir publisert, så er det vel begrenset hvor lenge du/dere gidder å holde på slik?

 

Når en “kommentar” overhodet ikke har noe med innlegget mitt å gjøre, og jeg ikke skjønner bæra av den…….

(Her snakker jeg ikke om kommentarer som : “Så fin blogg du har!” sjøl om jeg godt kan unnvære DEM også – Hurp’kjærring som jeg er!!)

 

……..så vil jeg heller ikke publisere den.

 

Enkelt og greit!

 

 

 

26 kommentarer
    1. Jeg tror jeg vet hvem du mener. Det er ikke en kommentar en gang, det er et helt innlegg, fra hennes egen blogg. Hvis du stikker inn og ser. Hun påstår selv at det ikke er henne som er rundt med de klistrelappene i kommentarfeltene til folk, men at folk hakker siden hennes eller noe. Beste er bare å slette før de når reklameplass 😀

    2. veldig fornuftig,har noen slike rare som ikke har noe med mine innlegg å gjøre jeg også,men dei blir heller ikke publisertebare slettet :))vi har lov å være litt hurpkjærringer på våre blogger hi hi

    3. frodith: Det var ei dame før, men nå i det siste har det vært en mann – i alle fall er det navnet til en kar! Regner med at de slutter når de ikke får annen respons enn den jeg skrev i innlegget.

    4. Hoff, har ikke vært plaget med noe sånt., bortsett fra “fin blogg og besøk min”. Men nå har jo jeg vært mye fraværende av ulike grunner, nå sist pc kræsj. Men fikk tips om mobil app. Får teste det ut. Får neppe ny pc før om noen uker 😀 Lykke til med å bli kvitt “blogg viruset”

    5. Ja, bare vær “hurpekjerringer” dere, og at dere er selektive er positivt. Da kan dere bare håpe at tullkommentatorene forstår og forholder seg til det. Det ser forøvrig ut for at det er dere damer som er utsatt for nonsenskommentarer, jeg ha fått en eller to over de årene jeg har blogget, såvidt jeg husker.

    6. Ja det er noen som virkelig vil ha oppmerksomhet..har dem hos meg også..jeg får ikke luket de ut da jeg har åpent kommentarfelt, men jeg bare sletter kommentaren, og ser ikke inn på siden dems engang..DEN gleden skal de ikke få….hihih

    7. Jeg har fått fra begge to, som Frodith og du nevner.. Sletter de jeg også.. Blir bare for teit måten de prøver å få oppmerksomhet på.

    8. suttung: Skjønner ikke det? Du som er så likandes, hensynsfull, forsiktig og ikke minst : VELDIG diskret. Jeg skrev jo ikke navnene, men det slipper jeg, for nå kan jeg bare publisere kommentaren din – Herr Bølle -frø! 😉 )Og det GJØR jeg! “Det var itte je som sa navna døms – – det var han derre Suttung!”

    9. Hverken Ribsskog eller Lagherta er idioter da vet du de har bare en litt raginert måte å reklamere for seg sjøl på. Herr Bølle- Frø 😂 er ikke så veldig redd heller for i bloggen min skriver jeg om livet og det livet tar ikke slutt om bloggen blir borte. Hackerfobi kaller jeg dette. Det er ikke bloggen til a Kari Ribsskog er ute etter, hva skal han med den. Lagherta slåss mot NAV og det er det flere som gjør. Det er da bare å slette de kommentarene du ikke liker 😉

    10. I så fall tror jeg at de går fem på…Kanskje det er en eller annen form for hersketekikk under erkjennelsen av at dagens damer forlengst har passert gutta på svært mange områder, kanskje de fleste.. Ref skole – og studieresultater.

    11. Hvem i all verden gidder å skrive kommentarer bare for å skrive dem når de ikke blir publisert? Du blir på en måte avvist da og da er det jo et hint om at kommentaren ikke passer. Men så er det vel det at for å slette dem så tenker de kanskje at du leser dem også og det er vel det som er målet at du leser dem og ikke at de blir publisert??

    12. suttung: Nei, jeg skjønner jo at han ikke er ute etter bloggen min – og at det er et PR-stunt, men jeg liker itte slikt skjønner du – Herr Bøllefrø! 😉

    13. funderier: Ja, damene har begynt å “Ta igjen det forsømte”, men det beste er jo om menn og kvinner respekterer hverandres egenart og utfyller hverandre på best mulig vis!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg