“Det er ikke gull alt som glimrer!” (Hvordan få trøkt en Pai – labb inn i en Askepott -sko?)

 

I dag sto det en eske utenfor døra mi! 

Se –  så fin dekor det er på esken!!

 

Det var sånn “Levert på døra” – bestilling fra det store utland!!

Jeg visste hva som var oppi esken……..

…….men jeg visste jo ikke om det var slik som jeg håpet og ønsket!

 

 

TADDAAAAA!!

Clutch-veske i “gull”  – med perler og greier!!

 

I beskrivelsen som fulgte med står det :

“Raffinert krystall Rhinestone, farge GULL!”

 

Det følger med ei skulderreim også, så jeg kan henge den over skuldra hvis jeg vil.

 

Jeg kan forsikre dere om en ting :

Jeg har ALDRI hatt noe tilsvarende! Jeg går helst med en liten ryggsekk, for da har jeg begge hendene fri…….

……..og det er jo så…….

……..PRAKTISK!!

 

Så hadde jeg jo bestilt en ting til……..

…….eller rettere sagt TO……….

(Ikke en støvel og en sko!)

 

Når man vanligvis går i joggesko eller …….


…………sånne sandaler…….

 

 

………..så kan man stå overfor visse utfordringer når man plutselig skal iføre seg noe……..

………..SLIKT!!

 

 

“Åssen i huleste skar je få på meg dæssa skoa der?”

………tenkte Karidansen da hun hadde pakket opp esken med det rare i.

 

I følge mora mi er føttene mine nærmest som en BLÅKOPI av føttene til far min….

………..bare i miniatyrutgave.

Jeg vet ikke om DET er den beste farsarven ei jente kunne ha fått, men sånn er det nå en gang………..

Jeg svetter like ille på bena som far min også, så når jeg tar av meg joggeskoa etter mye trasking…….

…….da er det best at ingen sitter rett ved siden av!!

 

 

Så var det altså disse gullskoa :

Etter “megen møye og stort besvær”, (Satt på badegulvet med bena i ubehagelig, bakoverbøyd stilling for å få festet spenna på skoa) kom jeg i mål!!

 

Je har studdert toppbloggera – og lært meg “ÆTTITJUUUUUD”……

……døkk ser fell det??

 

Får fell ta med ett i frå sia å da……..

(Håper det er no’n moddellaggenter som ser dætta!)

 

Det er en ting jeg har tenkt på :

Hvis jeg skal i selskap……………..

……..og BÅDE skal få på meg hold-in -strømpebuksa jeg nylig kjøpte på Cubus…….

……..OG disse gull – sandalene………

 

 

…….da må jeg begynne å fjonge meg i god tid før jeg skal dra!!

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg