Fint bilde av månen…..liksom….

 

Ja, det ble visst bare “liksom”……

Rett før jeg fikk rotet meg i seng, oppdaget jeg at månen var i ferd med å synke ned i en skydott.  Det var så fint at jeg rasket med meg mobilen og sprang barbeint ut på plenen for å forevige den…….

Men ……bare på den korte stunda det tok, hadde det endret seg der ute……..

…….slik at det ikke ble noe særlig spesielt i det hele tatt……

 

ÆSJ!!!

Men……bildet ble tatt ca klokka 00.40 i natt…….

…….. så det var da lyst og fint ute…….

………til å være langt på natt i alle fall!

 

 

 

13 kommentarer
    1. Hihihi..ja jeg to også bilde av månene i går..og prøvde å få med en sky..og satt å ventet på at den skulle komme halveis over…men vips..så var skyen borte…hihih..Blir ikke alltid som man tenker…

    2. Det der hørtes kjent ut. Den månen er absolutt ikke det letteste å ta bilde av. Men himmel så fornøyd jeg har blitt når jeg har klart det!

    3. Jeg så akkurat det samme og var ute å tok noen bilder, syns bildet ditt var fint selv om månen ikke var helt til stede..hehe..
      Legger ut litt senere i dag jeg… tror min måne er noe tydeligere… Ha en fin dag videre <3

    4. frodith: “Det sier du for å trøste du”…sa Karidansen mutt…….
      Det ble jo bare trær og plen…. og månemørkt til slutt………………. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg