Ærlig venninneprat……………..

 

 

Karidansen : (Under et nylig “anfall” av sterk sjølinnsikt) :

“Det finns nok itte så mange menn som vil takle å væra i et forhold tel meg!”

 

Venninne : “Nei, Kari – det gjør nok itte DET………”

 

Karidansen : “Hahahahahahahahahahohohohohohohihihihihihihi!”

 

Venninne : ” Kari …. lætt meg få fullføre sætningen…….!”

 

Karidansen : “???”

 

Venninne : “…….. men…….

…………den som GJØR det………

………..vil nok synes at det er ……..

 

………..VERDT DET!”

 

Slike venninner er i alle fall……..

…………GULL verdt!!

 

Sånne…………….. som ikke kommer med “Falsk trøst og oppmuntring” :

(“Og joda , Kari du kan da fell skjønne at det gjør DET!”)

 

 

Jeg TÅLER ærlighet og konstruktiv kritikk……….

……..fra folk som jeg VET at er glade i meg……….

……..og som SER det gode i meg………

 

……..OGSÅ!!

 

Karidansen – kun for spesielt interesserte………

…….som synes det er verdt slitet – og bryet!

(Bildet ble tatt da jeg var hos stylisten – altså FØR sminkeforvandlinga!!)

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg må si at jeg tror det ER mange som kunne takle Karidansen jeg da, jeg har litt tro på menn jeg. Og at de liker folk som det er noe spesielt med, som det er litt trøkk og tak i , og med herlig humor og selvinnsikt. Jeg tror det finnes noen av dem faktisk 🙂 Så du skal se du må VELGE etterhvert 🙂

    2. Ja sånne venner er gull verdt…det er jeg helt enig med deg i…OG det stemmer helt sikkert! Du er nok også gull verdt…. Lykke til, og den spesielle får nok snart øynene opp!

    3. Gode venninner sier det som det ER, og jeg tror absolutt på venninna di. Du er for de spesielt interesserte, de som SER deg. Jeg regner med du heller ikke vil ha alle som vil ha deg. Akkurat det føler jeg nesten “synsk” sikker på, for regner med det står en del interesserte i kulissene. Det skal stemme som en vakker melodi…..slik er det bare :).

    4. frodith: Takk! Ja, jeg begynner også å få mer tro på menn. Jeg tror også at jeg har tatt en del lærdom av egne feilskjær. Dessuten har jeg blitt mer bevisst på hva som er viktig og riktig for meg. Og – da tiltrekker jeg meg noe ANNET – rett og slett! 🙂

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk! Ja, oppriktige venner, som OGSÅ viser at de setter pris på oss er gull verdt! Det har ingen hast med kjæreste for min del….men jeg håper at siste kapittel ikke er skrevet når det gjelder Karidansen og Kjærligheta! 😉

    6. BforB: Nei, om vi bare involverte oss for å “Ha noen”, så ville det vel ikke være så vanskelig å finne noen. Men – jeg har vært gjennom en del som ikke har fungert, og jeg har tatt en viss lærdom av dette (Og av egen adferd), Jeg vil heller være alene enn i noe som viser seg å utvikle seg til å bli mer destruktivt enn oppbyggende!

    7. gode venner er personer som vet alt om oss men likevel de akspeterer oss og hjelper oss og fordi de er gull verdt.. det er helt sant 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg