“Du ser så stræng ut me’ de der brillan……

 

 

………at æ hadde ikkje turt å nærme mæ dæ førr aillt i værd’n!”

 

DET var stylistens “dom” over brillene til Karidansen!

 

I og med at jeg føler at jeg har blitt mer langsynt (men forhåpentligvis mer VIDsynt) siden forrige synstest for snart to år siden…………….

………….fant jeg ut at jeg skulle bli med stylisten og se etter en ny brilleinnfatning.

 

Ja, nå hjelper jo ikke en ny innfatning på langsynthet, men jeg må uansett snart sjekke synet igjen, og da kan jeg jo beholde de brillene jeg har, mens de ordner nye glass til meg!

 

Og så begynner jeg igjen da vet dere :
 

“Åffer en innfatning synes døkk er fiiiiiinest?” 

 

Her har jeg tatt bilde av meg med både hovedbrillen, reservebrillen og den nye innfatningen……

……men jeg sier ikke hvem som er hva!

 

“Gamle bloggvenner” husker vel at jeg drev med det samma styret da jeg fikk progressive briller……….

……..for da skulle jeg jo absolutt OGSÅ vite hva dere mente!

 

Men, nå er jo alle brilleinnfatningene i hus, så jeg ber ikke om RÅD!!

 

Jeg bare lurer på hva dere SYNES???

 

 


Brille nr 1……..

 


Brille nr 2……….

 


Brille nr 3…………

 

 

Så da lurer je på :

Åkken syns DU je kler bæst???

 

(NB!! Det er IKKE lov å si at jeg kler den nye innfatningen dårligst!

Den som driter på draget og sier DET….

…..DEN kan bare angre seg, altså!!!)

 

 

 

18 kommentarer
    1. Ha-ha, here we go again… 😀 Jeg likte egentlig godt den i midten, nr 2, men ikke den streken/stangen som var øverst der. Men formen , de litt myke, runde linjene kledde deg synes jeg 🙂

    2. Syns i grunnen du kledde alle sammen jeg(mener det), men de jeg ville valgt om jeg skulle hatt noen av de er nr 3…litt like de jeg har . Men nr 2 er jo litt kule da… nr 1 er vel de du har hatt fra før.. Ingen du ikke kledde… så nå kan jeg være trygg..hehe…

    3. nå synes jeg du kledde best nr 3 ) nr 2 er ingen dårlig erstatning heller,men likte no best nr 3 ) nr 1 er jo det du har nå og jeg kan være enig i att du ser en smule streng ut i dem hi hi

    4. uff..nå ble jeg i tvil..om jeg tar helt feil…og svarer det du ikke ville høre…hihih..men: jeg må si de første, nr 1, der så du veldig streng ut..de ble litt “harde” til ansiktet dit.., brille nr 2 åpnet opp ansiktet, og myknet det opp, og du så glad ut! brille nr 3 syns jeg var finest…og kledde ansiktet ditt..men heller også litt til nr 2…Ble dette feil? hhihihi jeg sa ikke at noen ikke kledde deg…hihih

    5. Men vi er skikkelig tøffe, så vi brenner til og sier at du er finest med………tratatata….
      nr. 3…… så får vi håpe vi slipper å angre! 🙂

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Når jeg spør må jeg tåle svaret. Bare tull og tøys med den strenge tonen! Nr 2 er den nye brillen, og den liker jeg best, men ser jo også at nr 3 er ganske fin. Vi har forskjellig smak – og takk for det! 😉

    7. fruensvilje: Ja, jeg ser nok litt streng ut med nr 1. Nr. 2 er min favoritt og det er den nye. Nr 3 liker jeg også godt. Da brillene var nye, syntes jeg de var fine , men nå ser jeg at jeg ser litt morsk ut med dem! 😉

    8. annebe: Vi velger ofte ut fra det vi liker på oss sjøl! Nr 3 ser “snillere” og mer feminin ut enn nr 1, men jeg synes nr 2 er morsommere, og den brillen er min favoritt blant disse! 🙂

    9. frodith: Jeg like rogså nr 2 best, og JEG liker den stanga, for den gir brillen særpreg og “løfter”. Moro at det den ene liker minst er nettopp det den andre liker best! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg