Lurte du på hvorfor Karidansen var i Lysaker?

 

Det skal du få svaret på nå!!

 

Jeg hadde nemlig en avtale med………

 

 

………..DENNE dama!

Hun heter Gro Mikkelsen og er ……………..

 

 

………stylist!

 

 

Hun har et firma som heter “New Image”.

Jeg traff Gro for første gang da jeg var på “Female Mastery” hos Fay Skandsen i Sandvika for noen uker siden.

Den første kvelden vi var på kurs, fikk vi klesveiledning av Gro.

 

DET resulterte i DETTE kjøpet for Karidansen!

En kjole jeg ALDRI hadde prøvd uten å ha blitt veiledet til det……….

……….. men den er veldig fin, synes jeg!!

 

 

Her er et bilde fra lokalene til Gro.

 

Jeg hadde jo med meg en diger koffert. 

I den hadde jeg klær som jeg hadde lyst til å få litt “Styling – hjelp” med!

 

 

 


Dette antrekket består av klær jeg HADDE, men Gro ga meg noen tips om nye måter å sette dem sammen på!

(Veska og beltet tilhører Gro, ellers er klærne mine!)


Samme antrekk – bare litt nærmere!

 

Kjolen kan brukes som både skjørt og kjole. Jeg hadde aldri tenkt på at jeg kunne ha denne toppen inni, og sette på et belte!

Jeg syntes det ble fint. En liten detalj er å brette genserermene utenpå jakka, for å ta igjen fargen!

TØFT!!!

 

Det aller beste med styling-hjelpa var nettopp dette :

At jeg fikk tips til å variere de klærne jeg faktisk HAR – i stedet for å kjøpe masse nytt.

Dessuten fikk jeg en del tips som trolig vil hjelpe meg til å unngå at det blir kleskjøp som stort sett blir hengende i skapet……..

 

DET har det nemlig blitt en del av i årenes løp.

 

Det er jo så vanvittig mye flott å få på………

………SALG!!!

(Og da får det ikke hjelpe om man ikke liker det SÅ godt, liksom!!!)

 

 

 

Tips fra Gro : 

“Ha singleten DELVIS nedi buksa i stedet for at den henger utenpå hele veien.

Vis fram figuren din, hoftene og bena!”

(Karidansen har hatt en tendens til å ville ha laaaaange topper, for å kamuflere det hun TROR er “Uheldig”)

 

Gro sier også : “Hvis overdelen er litt vid – ha strammere klær på underkroppen – eller motsatt!”

 

Karidansen har fasong som en “Pokal”.

Det vil si :  Ganske brede skuldre og relativt smale hofter.

I følge Gro har jeg en figur som er sånn at jeg er lett å “Kle opp”.

Jeg bør imidlertid unngå skulderputer og voldsomme krager, som bare vil få skuldrene til å virke ENDA bredere!

(Sønnene mine bør egentlig takke meg pent for DEN arven! Jeg er litt usikker på hvor happy dattera mi er for at hun OGSÅ har arvet det!)

 

 

Gro la også make-up på meg:


Litt “Dust” bilde som skjuler rynkene! (Litt sånn  20-talls – look synes jeg!)

 

 


Bildet som er tatt med min mobil viser bedre hvordan “Ståa er”……men slik er det!

 


Fra en annen vinkel. Litt moro å bli sminket av en proff!

 

Jeg har øvd litt på sminking for meg sjøl hjemme nå i etterkant…….

…………….. men har foreløpig ikke turt å vise meg i offentligheten med resultatet!

 

Dagen var helt……………

……….HERLIG!

Gro er veldig dedikert til det hun holder på med…….

……….og jeg følte meg som ei ……..

……….PRINSESSE!!!

 

(Innlegget er ikke sponset)
 

 


 

 

 

18 kommentarer
    1. Hei!
      Herlig innlegg med flotte bilder av deg.
      Og den kjolen du kjøpte og hadde på deg var skikkelig flott. Du kledde den virkelig.
      Og bare små justeringer i klær så ser det spennende ut. Morro med slike tips – hvordan ha en t-shirt på …………og slik………..
      Nydelige bilder av deg i sminke.
      Du er virkelig en flott dame, karidansen!!!!! Og jeg synes du var diskrè og flott sminket. Og farger som passer deg.
      Morro å lese innlegget ditt 🙂

    2. Du var kjempefin med “nye”klær. Og den sminken, nydelig uten dus også den 🙂 Jeg synes du var kjempefint sminket .-) Blir moro å se du har gjort selv også 🙂

    3. Så gøy ! Skikkelig fin ble du og du var naturlig og fin som modell også, bra posering og flott blikk 🙂 Frisyren og leppestiften gjorde deg veldig feminin… og så smart å ta utgangspunkt i klær en har fra før av :)) Vakker prinsesse…

    4. annebe: Tusen takk! Setter litt ekstra pris på rosen fra ei som har litt peiling på posering! Fikk beskjed av stylisten om hvordan jeg skulle stå/se! 🙂

    5. Kjempenydelige du <3 Og en super mulighet å få tips til hvordan man kan variere egne klær 😀 Det var ikke dumt altså. Noe sånt burde jeg også gått på 😉
      Det duse bildet av deg, var liksom ikke deg. Men veldig fint likevel. Jeg ser for meg deg for 20 år siden på det bildet 🙂 Du var flott på alle bildene, og jeg misunner det at du kan ha toppen delvis nedi buksen. For det kan ikke jeg. Og det er ikke noe jeg innbiller meg. Det er bare magen min som er bygget sånn at det vil se rart ut 🙂
      Kjekt å se deg på disse bildene. Fresh og flott har du jo alltid vært så lenge jeg har kjent deg. Og den kjolen....smashing på deg <3

    6. Så flott du ble med den sminken!! ja den kledde du utrolig godt!! og det må ha vært så nyttig!! ja det å bruke det man har..og få nye ideer til å sette de sammen, det er jo gull verdt! Skjønner godt at du følte deg som en prinsesse! Flotte bilder av DEG!

    7. aaaa dette er hemmeligheten hehe fin fin
      så koselig å se at du har slike ideer, som feks går på en styling session 🙂 jeg tror at du hadde mye moro der, og det er så greit 😉 så fine bilder av deg, en fin dame du er 😉

    8. Eva: Tusen takk! Vi har alle “Noe” som gjør at det er enkelte ting vi bør unngå å gjøre i klesveien. Jeg har ikke så veldig markert midje, men det finnes triks for å få den til å se smalere ut. Ja, jeg anbefaler en dag med stylist når du synes du får råd til det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg