Tenk om jeg hadde kunnet lage sånne bilder!

 

Flere av mine bloggvenner er kunstnere……….

……. på ulike vis. 

 

Noen er dyktige fotografer…………

Noen er veldig flinke til å tegne/male!

Noen skriver vakre dikt!

Det finnes mange talenter i bloggverdenen.

Heldigvis dreier ikke blogging seg KUN om skandaler, sminke, skjønnhetshysteri, og spekulative selfies……………..

(I så fall hadde jeg sluttet å lese blogger!)

 

Er ikke dette nydelig?

 

Det er “natheless” som har laget det!

Om du trykker på lenken under, komme du inn på bloggen hennes!

 

Fra grått til farger!

 

Hun er en kunstner på flere vis………

………og hun ser skjønnheten og mulighetene i det ALLER meste som dukker opp i hennes vei.

 

Hun tegner, maler, syr og fotograferer.

Hun lage også gjerne skulpturer i keramikk!

 

12 kommentarer
    1. Ja er så enig med deg. Blir mektig imponert over mange av bloggerne… Det var nydelig…. jeg skulle ønske jeg kunne synge…. er jeg på jam eller noe drømmer jeg meg helt bort…. Ønsker deg en flott dag.

    2. Jeg var akkurat inne på bloggen hennes å kikket, og syntes som du at dette er fint. Viljen er der til å lage fine kunstverk, og i hode mitt er de det…. Så er det sånn at noe skjer på veg fra hode mitt og ut i hånden……!!

    3. Jeg la da inn en kommentar her i går??? Men jeg kan takke en gang til jeg! Hjertelig takk for hyggelige ord og reklame til siden min! En vårklem blir deg til del!

    4. jeg aner ikke om du kunne laget slike bilder, men sikkert at du kunne laget “noe”
      ja…. heldigvis dreier seg ikke, og heldigvis på denne bloggen har folk som deg med jeg kan har en interessant og meningsfull samtale, ellers jeg hadde gjørt det samme som du har sagt….. sluttet med denne bloggen 😉

    5. milan: Det er noe av det mest verdifulle med blogginga – at jeg har blitt kjent med en del folk som jeg har mye til felles med! Ja, jeg kan alltids lage NOE, men jeg har ikke så gode tegneferdigheter! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg