På “Female Mastery” i Casa Blanca!

 

 

Ja, jeg har nylig vært i Casa Blanca!

Det er et herlig sted, med masse gode, sprelske energier!

 

Jeg hadde ikke lyst til å reise hjem igjen!

Heldigvis skal jeg tilbake om ikke så lenge!!

 


Karidansen står foran det runde vinduet…..og gleder seg til å komme innenfor!

 


Damevesker på geledd i gangen!

 

Gudinnen “Shanti” ønsker velkommen! Hun ble gitt som innflytningsgave da huset sto ferdig!

(Fotografen er dypt konsentrert!)

 


Denne gudinnen ønsker også velkommen!

 

Fandenivoldske , Festlige, Fryktløse (nesten i alle fall) Fay Skandsen!

 

Hun har skapt huset Casa Blanca (beliggende i Sandvika utenfor Oslo) sammen med ektemannen Øystein.

Huset dannet en nydelig ramme rundt kurset jeg var på i helga!!

 


Fantastisk flott kunst!

 

Fra soverommet til Fay og ektemannen!

 

Nydelige farger og en helt spesiell atmosfære.

Alle kursdeltagerne fikk være med ned hit for å se og oppleve!

 


Feen på lampa……..

 

Under lampa er det en slags innretning som sprer deilig duft av lavendel!

 

 

 


Enda en Gudinne!

 

Tenkte du : “Ho der ser da ut som no’ HELT anna enn ei gudinne!” (?)

Jeg synes ikke det. Hun er helt nydelig –  og utrolig sensuell!

Hun ser ut til å NYTE sin egen sensualitet –  og kvinnelighet!

 

 

For ordens skyld :

Jeg har Fays tillatelse til å publisere alt jeg vil av bilder fra interiøret og omgivelsene!

 

 


Flott utsikt fra takterrassen!

 

Det var ei uforglemmelig helg!

 

Latter, tårer, fortrolige samtaler, en nydelig følelse av samhold og trygghet………

Og –  ikke minst : Lærerike, inspirerende foredrag – TEMMELIG utenom det vanlige!

 

Fay Skandsen er ei modig dame, som står støtt i egen kraft. Hun har alltid gått sine egne veier og TØR virkelig å være annerledes! 

Ikke først og fremst FOR å være annerledes, men fordi det er helt naturlig for henne.

 

Fay våger å innrømme at også HUN kan kjenne på usikkerhet og sårbarhet i blant.

DET er ikke et tegn på svakhet  – heller et tegn på styrke…………..

……………….synes Karidansen!!

 

Hjemme hos Fay er det (nesten) ikkeno’ som er flaut!

 

PÅ “Female Mastery” – kursene til Fay…….

…………..utvides komfortsonen raskt ……………

…………..og til tider litt brutalt…………

…………..i form av ulike øvelser!

(Bedre å hoppe i det enn å krype i det!)

 

Jeg er så glad for at jeg kastet meg ut i det og meldte meg på “Female Mastery” hos Fay!

Det dreier seg i første omgang om tre kurshelger nå i år.

I tillegg til denne helga, skal jeg på en samling i juni og en i september.

 

Jeg ønsker ikke å dele detaljer fra kurset.

Det føles ikke riktig – verken for min egen del eller i forhold til de andre deltagerne!

 

Men det var altså bare………..

 

…………..HELT UFORGLEMMELIG!

 


Her er jeg knipset i forbindelse med at vi var på uterestauranten “Bakgården”. 

Et herlig sted……………..

……………som Fay var initiativtager til å få i stand for noen år tilbake!

 

Den dama ser muligheter i det meste!
 

 

Det var rart å komme hjem igjen……..

 

Jeg var så full av inntrykk, at jeg måtte vente et par dager med å legge ut flere innlegg fra kurshelga!!

 

 

 

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg