Kaos – Karidansen?

 

 

Jeg klarer ikke å dy meg støtt……………….

………….sjøl om sånne “Facebook – tester ” sikkert er noe stort tull.

 

Dessuten skal det visst være litt skummelt å trykke på sånt…….

Men altså :

Av og til gjør jeg det likevel……..

 

 

 

Det stemmer egentlig en del…….

……….sjøl om det er en SMULE voldsomt.

(“….går med universet på sine skuldre og får det til å se ut som vinger…..”)

 

Følelsene og tankene mine kan være ganske kaotiske i blant………

Litt lidenskapelig kan jeg nok være –  i form av at jeg kan bli veldig engasjert!!

Og……………….jeg tilhører ingen mann og intet land……..

 

Frihet er viktig for meg……..

For mye rutiner og veldig strenge rammer er……………

………drepen!

 

Men ;  samtidig liker jeg å ha NOEN faste holdepunkter, og NOE forutsigbarhet!!

 

Jeg liker mennesker som er solide og pålitelige………………

…….men det er viktig å kunne være litt leken, leende og løssluppen OGSÅ!

 

 

Lar DU deg friste til å ta sånne “Tulle – tester” i blant?

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. Fine ord men nei lar meg ikke friste for jeg har bladd opp i alle sidene med små skrift som følger disse testene 🙂 Dessuten mister ordene sin sjarm når du ser at den ene etter den andre av dine venner, får samme ordene, hihi. Beklager å ta fra deg glansen. Gir den heller tilbake i en stor klem og ordene, du er en stjerne, akkurat som du er…. de er fra meg, uten test <3

    2. Mariann: Ha-ha! Godt sagt – og jeg ser jo akkurat det du sier! Det er bare TULL – men av og til “trenger” vi litt “Tull”!! 😉 Takk for DINE ord – DE tar jeg til meg! <3

    3. Nei gu… har vel så vidt klikka innom noen,, men svært..svært sjelden. 🙂 Men skjønner jo godt at det kan være artig 🙂 Men det må bli et steike slitsomt styr og ”flakse med de vingene”,, du allmektige. Og enkelte mennesker som ikke klarer å bli enige to og to 😛 Ja du skal få en herlig mektig ferd over en vakker vårhimmel 🙂 Og når det gjelder tilhørigheta,, så ”tilhører” vi vel intet, uansett sivil status og nasjonalitet. Vi har vel eierskap til sitt egen sjel og kropp, både du og jeg, håper jeg 🙂 Nyt de siste påskedager, forhåpentligvis med beina på jorda 😀

    4. dedicat: Ha-ha! Takk! Veldig på linje med deg! Det blir jo en slags barnslig , fjollete “Lek”. Nei, vi tilhører ingen. “Elsker du noen – slipp dem fri!” INGEN vil vel være hos noen som klamrer seg til dem eller holder dem i et jerngrep! 😉

    5. Artig at det stemte så bra på deg da… Sånt kan jo være gøy, men har faktisk aldri prøvd…aldri prøvd noe spiller eller slik heller… Sin egen hersker er det godt man er <3<3

    6. Ja jeg lar meg friste jeg også..innimellom..og jeg tror faktisk de får all den infoen de trenger uansett om vi tar testen eller ikke..men vet at mange er så irritert over det..så prøver å la være da…hihih Har alltid vært fasinert av horoskop osv..selv om jeg vet at mye er oppspinn.. litt morro må man da få ha..hihih

    7. Jepp, jeg tar mange av dem, men det er ikke alle jeg deler med FB vennene mine. Mange ganger stemmer det som blir sagt, og det er fordi alt du liker og kommenterer på FB samler de opp. Det benyttes når du tar en sånn test… Det var en fyr på Skavland for noen uker siden som pratet om akkurat det der :o))

    8. hehe på slike tester vi virkelig kan se alt, super morsomme ting og noen ganger super dumme ting. men til slutt vi kan si at vi har hatt en morsom tid og dette er hensikten av slike tester synes jeg 🙂

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Ingen grunn til å irritere seg over at andre tar sånne tester, og man TRENGER ikke å dele dem heller – bare kose seg litt med dem for sin egen del! 😀

    10. Vera Lynn: Så ikke det programmet! Skal man unngå all “Dritten” som er på sosale medier, så må man holde seg helt unna ; så jeg tar sjansen! Jeg ville for eksempel ikke har vært blogginga foruten! 😀

    11. Hihi – moro med slike tulletester…. jeg tok nettopp en med “hvem kommer til å elske deg for bestandig” – og svaret blei… min snille gode eks-svigerfar! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg