Min første Mummi-kopp!

 

 

Jeg har gått til anskaffelse av min første Mummi-kopp!

Jeg vet ikke om det blir flere………

……..men det tror jeg!!

 

Her er kart over alle koppene :

 

 

Hvilken jeg valgte?

 

 


Koppen med “Mymlen” på vel!! Er hun ikke nydelig?

 

Her ser du hva som står om Mymlen :

 

Jeg er nok LITT i slekt med Mymlen……..

Jeg forelsker meg kanskje ikke så veldig lett lenger, men det VAR nok slik da jeg var ung!!

 

DA svermet jeg i smug, både titt og ofte……….

…….. men jeg hadde stort sett nok med å sverme!

 

Var det noen som viste interesse, ble det skummelt……..

……….og da hadde jeg lett for å skygge unna…….

 

Jålete og forfengelig…….?

Ja, litt, men absolutt ikke “verre” enn gjennomsnittet, tror jeg!

 

Ansvarsbevisst og lojal….?


Ja, det er jeg nok – alle fall stort sett, sjøl om jeg kan være……….

……..litt ubetenksom og impulsiv!

 

Jeg vil i alle fall gjerne gjøre en oppgave ORDENTLIG hvis jeg først tar den på meg!!

 

 

 

21 kommentarer

Siste innlegg