Nei, det ER ikke OK , din……………DUSTEPRUPP!!

 

Karidansen har fått et smilefjes på datingsiden……..

Hun har kikket på profilen til denne mannen før…..

Hun synes han har et sympatisk utseende……..

…………og at han har et godt uttrykk i øynene sine!


Hun liker også det han skriver på profilen sin…….

….men han har skrevet så lite at hun ikke klarer å få noe ordentlig inntrykk av ham……

 

I og med at Karidansen har behov for å la hele datingopplegget ligge litt akkurat nå…….

………..sender hun ingen melding til mannen da hun ser profilen hans for første gang…….

 

Men så får hun altså dette smilefjeset…….

 

Hun bestemmer seg for å sende en kort melding i respons………

 

Dagen etter får hun en kort, men hyggelig melding tilbake…..

Han skriver at han liker måten hun har presentert seg på via profilen.

Han skriver : “Vi snakkes!”

 

Hun liker måten han ordlegger seg på.

Så….hun sender et svar tilbake…….og avslutter med :

“Ja, vi kan gjerne snakkes!” (Altså “snakkes” via melding): DET skader vel ikke??

 

Neste kveld ser hun at det har kommet svar fra ham.

Hun synes det er hyggelig, og gleder seg til å lese….

 

Men : Det står bare :

“Ønsker deg ei god helg!”

Dessuten unnskylder han seg fordi han bare skriver dette.

Han håper det er ok?

 

Dette KAN absolutt være en hyggelig og solid kar!

Det var kanskje bare det at han ikke hadde tid til å skrive så mye der og da?? 

(Men hvorfor bruke tid på å unnskylde seg, i stedet for å skrive bittelittegranne mer – og by en smule på seg sjøl?)

 

Det KAN også være en som har kontakt med mange……………

….. og som bare sender ut ei kort melding for å “Holde damene varme!”

 

Fåglarna vet…..?

 

Man SKAL jo ikke tolke – eller dømme for fort!

Men : Karidansen er dessverre ikke så lang å tøye nå…….

 

I “Gamle Dager” (Les : Inntil ganske nylig)……….

………………….. hadde hun antagelig skrevet :

“Det er helt greit. Jeg ønsker DEG ei god helg også!”

 

Og så hadde hun ventet pent på neste utspill fra ham…..

 

Hun hadde sittet der som en forventningsfull, liten løvetann som håpet så inderlig på å bli plukket…………….

 

Men Karidansen syntes ikke det VAR ok, hun. Hun ble faktisk litt skuffet over at hun bare fikk et slikt svar!

 

Skulle hun være ærlig kanskje, og skrive det hun følte?


“Nei det ER itte greit, din Dusteprupp! Er du int’ressert i å bli mer kjent med meg, så får du hæ’ærn fløtte meg vise det på en anna måte!”

 


Ikke så klokt å være SÅÅÅÅÅÅ ærlig, kanskje?

 

Så – hun gjorde ikke det.

Hun DRET rett og slett bare i høflighetsfraser og pjatt………

……..lot være å svare noe som helst…………

……..og tenkte som så :


“Er’n int’ressert i å finna ut mer om meg, så får’n hoste opp no’ bære!”

Je gir itt’no gratis mer!

Dæssa kara får vise at det er litt TAK, MOT og VILJE ti’ døm!

Je gidd itte å by på meg sjøl åt no’n som itte har ti’…………….

………..hell som bære driv me’ et taktisk spell!!!

Døm lyt BEVISE noe….uten at døm akkurat treng’å bli så kollossalt “Påhengendes” førr det!

 

OM fyren tar mer kontakt (sjøl om jeg ikke gadd å sende melding om at det SJØLSAGT var ok og at han fikk ha ei fin helg………)

……så kommer jeg IKKE til å skrive om det her på bloggen!

 

For…………..

……..i så fall fortjener han at den videre kontakten blir mellom oss!

 

 

 

28 kommentarer
    1. synes du skal gi ham en kjangs eg )) kan jo være att han også vil att du skal skrive litt mer om deg også,mulig mannen er litt beskjeden )) ja ja ,du gjør det som føles mest rett for deg )) lykke til

    2. fruensvilje: Det kan godt hende at du har rett…men saken er den at jeg ikke er så ivrig nå ….og at det skal noe til for virkelig å vekke min interesse – slik at jeg orker å engasjere meg! 🙂

    3. Skjønner deg godt jeg 🙂 Ikke gidd å bruke energi hvis ikke han bruker energi 🙂 Litt vanskelig med sånn skriftlig kontakt også, blir ofte litt mer alvorlig alt som trykkes enn det som sies..

    4. Er jo kanskje greit det nå..som du er litt i venteboksen..så kan du se og lære og virkelig finne en som har ALT! hihih. om det finnes da..Lykke til! Så spennende å følg deg syns jeg..så håper vi får høre om det blir noe etterhvert..

    5. Ja det kan ikke være helt enkelt.. i denne verden med så masse kommunikasjon, informasjon og måter å kommunisere på. Jeg har jo aldri vært på noen datingside, så er ikke helt sikker på hvordan det fungerer. Men en ting vet jeg og det er at det er veldig fort gjort å trekke forhastede slutninger bare gjennom ord på den ene eller andre måten. Det er jo først når man kan snakke face to face at man får et reelt bilde av en annen person. 🙂 Lykke til 🙂

    6. dedicat: Helt klart, men det er jo en måte å “Starte” på. Jeg tar ikke kontakt med noen sjøl nå. Orker ikke å forholde meg til flere av gangen. 🙂

    7. Ja, det blir kanskje litt for enkelt. Og tro meg, mange er sånn. Dessverre.
      Men kanskje beviser han noe annet, når han finner tid til det?
      Lykke til videre med det hele i alle fall 🙂

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: ALT har vel ingen, og jeg er langt fra ute etter noen “Supermann”. Han kommer ganske langt med å være oppriktig, varm og humoristisk! 😀

    9. Eva: Ja, det kan godt hende – jeg tror ikke dette er en uforbederlig flørt – kanskje heller bare litt forsiktig? Det handler vel mest om at jeg ikke orker å legge så mye energi i noe akkurat nå. Da må jeg i alle fall se at det er en person som våger å by litt på seg sjøl. Vi har vel brent oss litt alle sammen – det gjelder også for menn!

    10. Det kan jo være ulike grunner til at han ikke tar mer initiativ…Men skjønner på deg at det skal mye til for at du tar bryet med videre kontakt… Men når du skjønner at NÅ..da setter du nok alle kluter til tenker jeg <3<3

    11. Hihi … been there – done that! Drømmemannen hadde den flotte profilen, akkurat som drømmemenn bør ha. Men vi var nesten aldri samtidig på denne datingsiden. Og når vi endelig “møttes” der så var han sinnsykt treig til å skrive. Og det er ikke jeg. For jeg har jobbet med dette i alle år, skriving altså, så her fyker fingrene over tastaturet! Dermed gav jeg opp! Men vi bodde i samme by, så neste gang vi var der samtidig, sa jeg bare at jeg skulle ut med hunden, og om han ville bli med. Og det var det. Et år etter var vi gift. Og det er snart ni år siden! <3 Lykke til. Mange duster der ute, men innimellom finnes det nok en og annen drømmemann.

    12. Jeg syntes dette med dateing og chatting på nett er litt skummelt, og syntes det ikke er så greit. Syntes du er tøff som kaster deg ut i det å prøver :o))

    13. Marit: Kjenner meg litt igjen i deg….for jeg er jo også veldig rask til å skrive.(Eller, jeg har ikke LÆRT “touch-metoden”, så jeg er litt hemmet av det – men IVEREN og gløden, den er der!!) Ja, jeg vet at det finnes bra menn, og jeg vil bruke tid på å finne en av dem!! 😀

    14. annebe: Ja, DA setter jeg alle kluter til. Jeg blir litt redd og nølende når de begynner å snakke om å flytte sammen. Mange menn VIL gjerne det, og hos meg er det noe som må overveies VELDIG nøye. Det er en stor og viktig avgjørelse å ta!!! <3

    15. jeg tror rett og slett hvis noen har lyst til å snakke med meg, da han/hun skal snakke. også jeg synes at vi kan se “hvor vi er i kommunikasjon med den annen” veldig fort. hvis noen har ikke tid eller lyst til å snakke med meg, dette er ok og jeg respekterer alles valg, selv om jeg ville like mer at hun/han la meg fortelle åpenlyst dette 🙂

    16. milan: Ja, man finner fort ut av det! Dating på nett blir litt spesielt. Mange har flere å forholde seg til. Noen har kanskje dårlige erfaringer som gjør at de blir veldig forsiktige. Derfor skal man ikke dømme med en gang, men heller ikke la det gå lag tid før man setter strek! 🙂

    17. ja absolutt, har folk som har dårlige erfaringer, gode erfaringer, også har folk som bare har lyst til å tulle litt med andre, eller folk som prøver å finne noe nytt…., en man bør være klar over det, og da alt skal bli ok 😉

    18. Så bra! Jeg tror vi menn skulle ønske at dere kvinner var mye mer ærlige enn dere er. For vi blir bare forvirret av all innpakkinga. Si det som det er! Kjempeflott!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg