“Je er itte helt tel’regn’li’ for tia!”

 

 

Dette sa jeg til ei venninne i går……

Det ble sagt i et øyeblikk av…….

…….dyp sjølinnsikt!

 

Jeg er så rastløs om dagen!

Det er så mye som skulle ha vært gjort!

Jeg er så redd for å glemme noe VIKTIG!

Men….i går gikk jeg inn på nettet og sendte FLYTTEMELDING til Folkeregisteret.

 

Jeg pakket ned det fine kaffeserviset….(Som jeg fikk av foreldrene mine da jeg gikk på lærerskolen…… )

Det blir brukt en gang hvert jubelår – og sist gang var i konfirmasjonen til Junior for ett og et halvt år siden!

Jeg pakket også ned det fine middagsserviset! (Som blir brukt noe oftere!)

 

Grunnen til at jeg nevnte det med å være utilregnelig…..

……er…….

……at det er så mye jeg har LYST til!

Jeg skal jo liksom begynne på et nytt kapittel i livet……..

……skal jeg ikke???

 

Jeg har lyst til å melde meg på KURS!!!

Jeg titter på nettet for å se om det er noe spennende jeg kunne tenke meg å delta i!

Samtidig har jeg erfart at det ikke er så lurt å melde seg på så mye når man er så rastløs, eventyrlysten og vankelmodig som jeg er nå!!

I sånne faser skal man være litt tilbakeholden med å melde seg på noe som helst!

I alle fall noe som innebærer at man forplikter seg til å bruke mye tid og penger!!

 

Dette bildet fant jeg da jeg søkte på  “Sjølutviklingskurs for Kvinner”.

 

Jeg vet ikke helt om jeg tør…..

Dessuten lurer jeg på om det kan bli litt for SVEVENDE.…..?

I alle fall sånn over tid……..

 

Man bør (om mulig) være ENDA mer tilbakeholden overfor MANNFOLK…….

……enn man har hatt for vane å være de siste åra!!

 


SÅNN!

 

Man skal rett og slett være……….

……..FORNUFTIG…….og sette på bremsene……

……..når man kjenner at man er i sitt mest impulsive og utilregnelige hjørne!

 


Jeg må snart skru ned det fine dørskiltet mitt også….

 

Den Vankelmodige Prinsesse Karidansen skal snart på Vift……. 

Vekk fra Veldrebygda……

Hun vet hvor hun skal bo…..med det første….

Ellers vet hun fint lite!

 

“La veien gå hvorhen den vil……!”

 

 

 

14 kommentarer
    1. Åå, det høres så spennende ut 🙂 Jeg synes du skal kaste deg ut i det med armer og bein jeg, og både foto og ballongkurs og alt høres gøy ut 🙂

    2. Ja det er mye nytt i livet ditt nå..så ikke så rart du er litt svevende… Er lov det..og ja, vent med kurs og ting og tang til du har kommet til rette i ditt nye miljø! Ha en god dag!

    3. Åh så spennende, karidansen 🙂
      Du er på veg!!!
      Heheheheh ja, kanskje lurt å ta det LITT forsiktig akkurat når en er i slikt modus 🙂 Være litt tilbakeholden og ikke hive seg på ALT man ser og har lyst til 🙂 Jeg tror og håper du får mye spennende fremover 🙂 Det ønsker jeg for deg!!! Gleder meg på dine vegne vedrørende pakking og flytting 😀
      Spennende!!!!!
      Ønsker deg en herlig fredag og god pinse!
      klem

    4. Oj, her skjønner jeg det har skjedd en del siden sist jeg var inne på blogg. Får ta meg tid på å lese meg opp.
      Men det kan være både godt og slitsomt med rastløs energi. Men det høres ut som du har kontrollen og sjølinnsikten i orden.
      Ha en vakker dag.

    5. Det er i alle fall positivt å ha lyst til ting, men greit å tenke seg godt om før en “hiver”seg på noe nytt…men det hadde vært verre å ikke ha lyst til å oppleve litt nytt…
      God helg til deg <3

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk! Ja, det er mye som ikke er på plass, både rent fysisk og på andre måter. Det er jo mye positiv i det også, og ikke minst ligger det mye frihet i det! 🙂

    7. BforB: Har jo gjort en del ukloke valg, så jeg vil bruke litt tid med å ta noen store avgjørelser nå. har jo nettopp tatt EN stor avgjørelse – selge garden og flytte! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg